Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '20

 
Kategori
Eğitim
 

Yatılılık Tecrübesi

Yatılılık Tecrübesi. Görmeyenler eskiden Körler Okullarında yatılı kalır küçük yaşta Ailesinden koparılan çocukta bazı rahatsızlıklar olabiliyordu. Şimdi yatılılık neredeyse tarih olmak üzere. Ancak bu seferde Ailelerin korumacı yaklaşımlarından dolayı çocuk kendini geliştirmekte zorlanıyor. Bu sene Görme Engelli Gençlerle Kamp yapma düşüncemiz var. Yazışmalar izinler uzun sürdüğü için önce bir talep yoklaması yapalım istiyorum. Ailelerinden ayrı olarak 5-10 Günde olsa Görme Engelli Gençlerimizle tek başına yaşama bazı sorumlukları yerine getirme izcilik ve kendilerini geliştirici bazı eğitimler planlıyoruz. Korumacı yaklaşımlardan haberdar olduğumuz için önce gençlerin böyle bir talebi var mı onu öğrenmek istiyorum bu çalışmaya katılmayı düşünen Görme Engelli Öğrenciler beni ararsa  talep olursa yazışmalar ve görüşmeler izinler gibi şekil şartlarına başlamayı düşünüyoruz.
Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..