Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '15

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Yatırım diye alıp bir kenara koyduğumuz gayrimenkuller trilyon etse bile ülke için değeri sıfırdır

Yatırım diye alıp bir kenara koyduğumuz gayrimenkuller trilyon etse bile ülke için değeri sıfırdır
 

Gayrimenkule yatırım yapmak ekonomi hırsızlığıdır, bencilliktir, vatana ihanettir! Milyon verdin kıymetli arazi aldın. Aslı yok yaylasında bekliyor. Gün gelecek, değerlenecek trilyon kazanacaksın. Bana ne faydası var, ülkeye ne faydası var?

İşçi mi çalıştıracak ki istihdama katkısı olsun. Üretim mi yapacak ki ihracata katkısı olsun. Bencilce daha çok kazanayım diye vurgun peşindesin. Ah ben ülkeyi yönetsem bu uyanıklara öyle alicengiz oyunları oynarım ki, görürler milyonları ülkeye kuruş katkısı olmayan “kapkaç yatırımları” na aktarmayı!

Sözde akıllı davranıyorlar…”On milyon saydım villa aldım” Ne yapacaksın, kendin oturmak için mi? “Bana bir apartman dairesi yeter, değerlenecek, para kazanacağım” Elinde üç beş kuruşu olan herkesin senin yaptığın gibi yaptığını düşünsene… Niye üretime yönelsen de insanlar da sebeplense…

Gayrimenkul yatırımı yapanlarla ilgili casusluk faaliyetine girişirim. Havaalanı yapılacak, duymuş yanındaki araziyi kapatıyor mu, havaalanının yerini değiştiririm perişan ederim onları!  Değil mi ki ülkemin onların parasına ihtiyacı varken beni ve ülkemi yüzüstü bırakıyorlar! Paranın sorumluluğu var, kar et, daha fazla kazan; ama ülkenin yararına kullanacaksın. 10 milyona gayrimenkul alana 1 milyon vergi basarım, tıpkı gümrükten geçirilen mallar gibi.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..