Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '12

 
Kategori
Deneme
 

Yatırımınızı nasıl yaparsınız?

Yatırımınızı nasıl yaparsınız?
 

Hepimizin yatırım anlayışı farklı farklıdır. Ve çoğumuz yaşamımızı yatırımlar yapmak üzere planlarız. Eğitim çağında iyi bir eğitim almak, küçük yaşlardan itibaren maratonlara hazırlanır gibi bir çok okula giriş sınavına girip başarılı olmak, okullar bitince master yapmak,ikinci lisanları öğrenmek, iyi bir yerde iyi bir maaşla işe başlamak, iyi bir ev ve araba sahibi olmak, evlenmek çocuk sahibi olmak onları büyütmek ve yaşadığımız şeyleri onlara da yaşatmak.

Kısaca bu kısır döngü içinde UNUTTUĞUMUZ ve hep EN SON SIRADA yer alan belki de formalite icabı yılın belli günlerinde görev olarak yaptığımız büyükleri görmek, dostlarımızı aramak. Oysaki büyüklerimizi, yakınlarımızı, dostlarımızı takvimi belli olan günlerde değil FIRSAT BULMAK yerine FIRSAT YARATARAK arasak sorsak onların desteklerini alsak yatırımların en büyüğünü yapmış oluruz. İNSAN YATIRIMI.

Bence İNSAN YATIRIMI en büyük yatırımdır. Sizin hayata hazırlanışınızdan bugünkü durumunuza getiren büyükleriniz sizlere nasıl karşılıksız yaparlarsa desteklerini, nasıl verirlerse sevgilerini, iyi bir dost iyi bir arkadaş da sizin için iyi bir yatırımdır. İyi bir arkadaş nereden bulunur? derseniz cevabım kendinizden olacaktır. Siz iyi olduğunuz müddetçe kötü arkadaş kötü dost bulmanız mümkün değildir. Ve yaşınız ilerledikçe yaşamın yorduğu sizler kendi kendinize kaldığınızda sizi yalnız bırakmayan dostlarınız olduğunu görmek en büyük mutluluğunuz olacaktır. Bir cümle duymuştum çok eskiden ve çok hoşuma gitmişti yıllar önce 'Arkadaş arkadaşın zehrini alır.' Sizlere de zehrinizi alacak arkadaş yatırımları diliyorum. Dostça kalın.

 
Toplam blog
: 31
: 828
Kayıt tarihi
: 26.02.12
 
 

Ben bir memur çocuğuyum. Babamın mesleği gereği eğitimimi Anadolunun çeşitli illerinde tamamladım..