Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '19

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
83
 

Yatmak Sevgili Yapar

Bir kadınla bir erkek yatarlarsa sevgili olurlar çünkü yatmak sevgili yapar.

Sevgili evlendiğiniz filan ama sonuçta beraber olduğunuz kimsedir.

Arada aşk varsa sevgili deniyor ama âşık olmadıklarımızla da beraber oluyoruz. Sonuçta iki sevgilinin yaptığı şeyleri yapıyorsak biz neyiz o zaman?

Bu anlamda beraber olduklarımız sevgililerimizdir. Biriyle beraber oldum diye bir şey yok, aşk iz bırakır hem vücutta hem yürekte.

Peki yatmadan sevgili olunmaz mı? Olur da tercih etmem, Jane Austen okurum aynı şey.

Yattıklarınız sevgililerinizdir, arada aşk olmasa bile ve beraber olmak aşktır zaten.

Hangi şekilde olursa olsun karşınızdaki kadın/erkek. İsteyerek beraber oluyorsunuz. Seks ihtiyaç değil aşktır yaprak dolması yemiyorsunuz ve sevgililerin yaptığını yapıyorsunuz!

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yani aşk bir ihtiyaçtan doğmuyormu? anlamalıyım. Benim ezberimi bozuyorsun dostum! Aşk ve cinsellik farklı gibi düşğünüyorsanız...İnsanın en temel dürtülerinden biri olarak görüyorum. 4 temel ihtiyaçtan biri. Elbette duygu tatminide var. Uyuyunca mutlu olmak gibi. Ya da doyunca... Belki ben yanlış çıkarım yaptım...Selamlar.

DurmuşGüler 
 18.08.2019 8:10
Cevap :
Aşağıdaki yazım yorumunuza cevap olur mu bilmiyorum. http://blog.milliyet.com.tr/cinselligi-ihtiyac-olarak-gordugumuz-zaman-yaptigimizin-kedi-kopek-iliskisinden-farki-olmaz/Blog/?BlogNo=438569  18.08.2019 11:28
 

o zaman genelev aşktan para basıyor:)

savas barka 
 17.08.2019 18:14
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 4593
Toplam yorum
: 12416
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 677
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster