Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Yavaşça öldür beni

Yavaşça öldür beni
 

Yavaşça öldür beni

Ama önce saçlarımı okşa

Ellerini çekme ellerimden

Gözlerime bak sadece

Ve yavaşça öldür beni

---

Yavaşça öldür beni

Ama önce kucağında odamıza götür

Yeşil kadife koltuğumuza oturalım

Işıkları kapat, öylece karanlıkta bakayım sana

Ve karanlıkta yavaşça öldür beni

---

Yavaşça öldür beni

Müziğimiz gelirken hoparlörlerden

Pencere önündeki mumlarımız yanarken

Gün akşama beş varken

Sen yavaşça öldür beni

---

Yavaşça öldür beni

Bırakıp gitme ne olur

Bırakıp gitsin onlar, her nereye gidiyorlarsa

Sen kal benimle, bir tek sen

Veya yavaşça öldür beni

---

Yavaşça öldür beni

Ama son kez gözlerime bak

Son kez öp beni

Kokunu içime çekeyim bırak

Gitmesen ne olur sanki

Ama yinede gideceksen eğer ki

Yavaşça öp ve öldür beni

Gideceksen öyle git

FBA

 

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..