Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Yavrucağıma

bekle yavrum güzel günler göreceğiz

annen sana cici günler armağan edecek

ben senin hem annen hem babanım yavrum

sana umut dolu şiirler yazacağım

hani kedimiz bile can yoldaşı olmuştu ya

olmadığım gecelerde

artık kedimiz bile bize senin kadar şımarmayacak

artık kızmayacağım

neden fazla yemek yedin ortalığı toplamadın

ev neden darmadağın diye

nedenini öğrendim yavrum

sen bana hiç şımaramadın ki kedimiz kadar

okşayıp sevemedim ki seni doyasıya

anneciğin artık çok çalışmayacak

senin çocukluğunu yaşatmak için çırpınacak

dizinde yatırıp şarkılar fısıldayacak

birlikte parklara oyun bahçelerine gideceğiz

yine kaldığımız yerden devam edeceğiz

sanki hiç yaşamamış gibi o kötü günleri

hoş bu annen gururlu kadındı ama

eğildi olmadık insanlara sırf senin için

annem bana derdi ki yavrum

sen daha doğmadan

ah kızım ah anne olda gör o zaman

meğer kadıncağız haklıymış

ana yüreği işte evlatsız gülmüyor yüzü

sen olmadan geçmiyor boğazından

ayrı yediği bir öğünü

üzülme yavrum annen sana güzel günler gösterecek

o eğildi de seni eğdirmeyecek

katili olsa da geçmiş yıllarının

seni bu iğrenç  dünyada hiç ama hiç kimseye ezdirmeyecek

 
Toplam blog
: 28
: 3650
Kayıt tarihi
: 12.10.10
 
 

İzmir'in Buca ilçesinde doğdum. Onbir yıldır İstanbul'da yaşıyorum. Yıllardır edebiyata olan mera..