Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '08

 
Kategori
Dilbilim
Okunma Sayısı
270
 

Yavuklu adayı (Artvin)

Yavuklu adayı (Artvin)
 

Kimden: Fatma Bİ... (Bayan, 56)
Kime: YÜKSEL ÖNAÇAN Yavuklular ses verin! ..
Tarih: 04.11.2008 15:49 (GMT +2:00)

Konu: Yn: Bi çöpçatan çıktı

Yüksel Beg;
Sürekli yavuğlilarından ses bekliyersın ya… Yavuğlun degilim ama bir ses da ben verem dedım. Şimdi diyacağsın ki bu da neranın şivesi?

Önca kendımi tanıtem;
Artvin’liyım. Dedelarım Ahıska Türk’larından, şivemız da onlarla ayni.
Gerçi biz buni çorbaya çevirduğ, onnardan özur diliyerim.
Umarım bir da ’ Açıklamasıni yaz.’ demasın. Yazamam valla… Araştur ögran… :))

Galalım asıl konuya;
Ne yalan söyliyem sayfana fazla uğramiyerdım. Göndarduğun yazilari okuyup geçiyerdım. Taaa ki; ‘Sanal Aşklar Tatlı Başlar’ başluğli yazına kadar.

O yazıda herkesi ayni kefeya koyduğun için bir yorum bırağmiştim. Sağolasın dikkata almiş, düzaltmiş. O günnarda sayfami mesajlara kapattuğum için tanıtım sayfama not bırağmışsın.

Yüksel Beg; Ey yaziyersın, güzel yazıyersın da hep batı şivesiyle yazıyersın. Hadi benim şivemla yaz da gorayım. Ben benim şivemla yazamazkan hem de… :)))

Bir kera geçtım bayaz camın karşısına, zamanım da var... Sana diyacağlarımi bir bir sayem:

Bazen çoğ ayıp fıkralar göndariyersın, biraz kızıyer, bazı güliyer, geçiyerım. Başğa düşünduğumi demiyem.

Bir da yavuğlilardan ses bekliyersın ya…
İnsan gönlini bütün bir siteya açar mi? Ya etkiladuğun kadınlar çoğisa ve bir anda yazarlarsa na edarsın? Maazallah bu yaşta kalptan gedarsın. Bela bir mizah yazarını kaybedarsağ çoğ üzülürum.

Hem siteda bulacağın kişiyla evlanılır mi? Belki da kadın nick’iyle yazan bir adamdır. Aman haaaa ayağını denk al!

Ben da diyem duşüncami; Bu siteya ayağ uyduramiyerim. Sanal da olsa aşk defterıni kapatmişim yoğsa sana ela bir mektup yazardım ki...’Hah araduğum budur.’ Derdın. Sana yazuğ olurdi.

Kapı zili çaldi. Burada biturem. Birini bulursan düğüne davet edarsın artuğ. Allah rast gatursun. Sağlıcakla kal.
(Şimdi benim Nick’im de yok! Adımla gelecek… :)))

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

:)

shalimar 
 09.11.2008 8:31
Cevap :
Hâla güler. Bi bişirim dodaklı evde galmış şey...  12.11.2008 12:42
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 119
Toplam yorum
: 309
Toplam mesaj
: 101
Ort. okunma sayısı
: 612
Kayıt tarihi
: 01.10.08
 
 

Eğitimci- Gazeteci-Yazar İlköğrenimini Emirdağ'da, ortaöğrenimini Bolvadin, Eskişehir, Afyon'da..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster