Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Yaw love youh!!!

Yaw love youh!!!
 

Zor gelmeye başladı herşey zor. Aldığımız nefesi bile bile yerimize bir başkası solusa amenna diyeceğiz neredeyse. Öyleki ''Seni seviyorum'' lar bile havada kalır oldu. ''Bir ekmek, iki paket sigara lütfen''gibi ''Seni seviyorum'' lar dökülüyor dillerden.

Hata yaptım... Seni seviyorum...
Özür dilerim... Seni seviyorum...
Çok özledim... Seni seviyorum...
17:00 te buluşacaktık otobüs geç geldi... Seni seviyorum...
Aşkım sigara yakarken kirpiğim yandı... Seni seviyorum...
Sınavım çok kötü geçti... Seni seviyorum...
Babam bu gece dışarı çıkmama izin vermedi ama... Seni seviyorum...

>>Ama bu gece birinci yıl dönümümüzdü?
Yaw ''seni seviyorum'' dedim ya!

>>Bende ''Seni seviyorum'' ama...
Youh ''Seni seviyorum'' dedim ya...

Evet ekonomik davranmak güzel. Hele ki günümüz koşullarında kemerleri sıka sıka kadın erkek herkezin bel ölçüsü ideallerin bile altına düşmüşken sözden tasarruf neden? Bonkör olabileceğimiz tek zenginlik kaynağımızıda ipotek alltındaymış gibi kullanırsak olacağı budur zaten. Çocukların ''Mama'' dediği zaman ''Anne mama ver'' , ''Mama istiyorum'' , ''Çekin şu mamayı önümden'' gibi birçok cümleyi ifade etmeye çalıştığı tek sözcük evresini hala geçememiş bir sürü genç yetişkinle dolu etrafımız.

Sevgilizle yada eşinizle deniz kenarında şık yada güzel, sevimli yada gösterişli bir cafede bir kadeh şarabı yudumlarken düşünün kendinizi. Duygularınız güneşinde batışıyla iyice içinizde tutulamayacak hale geldiği an eğilip kulağına ''Seni seviyorum'' diye fısıldadınız.Ne beklersiniz o anda? Küçük masum bir öpücük yada aynı buğuda bir ''Seni seviyorum'' daha haliyle.Peki kız arkadaşınız size dönüp ''Gece 24:00 e kadar otobüs var rahat ol'' derse...Olmayacak şeyler değil sonuçta.

Elimizde milet olarak, kişi başına düşen milli gelirimizden yüzlerce kat fazla hazinemiz varken har vurup harman savuracak bir sebebimizde var ise konuşalım sevgili dostlar.Konuşalım ki şu ''Seni seviyorum'' un güzelliği, özelliği her dediğimizi karşılar olmaktan çıksın.Sevgiler...

 
Toplam blog
: 39
: 13407
Kayıt tarihi
: 28.02.07
 
 

26 yaşındayım. İzmir'de nefes al(r)ıyorum. Yaşarken yazamadığım için, yazarken yaşıyorum..