Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Yaya Geçidi Nöbeti

Bu günlerde öncelik yayanın kampanyası kapsamında yaya geçitlerinde nöbet tutulduğunu okuyorum. Bunlar farkındalığın artması için önemli. Benim sürekli geçtiğim yaya geçidinde de nöbet tutmalarını öneririm. Tam karşıdan karşıya geçeceğim önümde araba. En tehlikelisi de karşıya geçiyorum tam kaldırıma çıkacağım yine araba. Dün akşam ışık yandı hızla karşıya geçmeye çalışıyorum. Tam kaldırıma çıkacağım geçitte araba. Adama dedim ki bu arabanın resmini çeker misin? Adam da araba benim dedi. Ben de yaya geçidinden arabasını çekmesini istedim. Önce durdu. Gitmediğimi görünce mecburen çekti. Tabi klasik laflar her zaman aynı. Biz size yardımcı olalım. Yolumuzu işgal etmeyin gölge olmayın başka ihsan istemeyiz.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..