Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '11

 
Kategori
Siyaset
 

Yayınlanması reddedilen blog yazıma dair...

Yayınlanması reddedilen blog yazıma dair...
 

On altı yaşımdan beri gazetelerde, dergilerde, internet sitelerinde yazarım. Halen Düşün Yazıları dergisinde, kendi web sitem olan taylanozbay.com'da ve zaman zaman da soL.org'da yazmaktayım. İlk kitabım da bu ay İlkim Ozan Yayınları'ndan piyasaya çıkacak.

Hep siyaset yazdım...

Hep siyaset yazınca da, yazdıklarımdan dolayı hukuksal problemlerle karşılaşmamak adına hep tedbirli davrandım.

Her yazımı çevremdeki bir avukat dostum mutlaka kontrol eder.

Zaman zaman sorun yaratabilecek noktalarla karşılaştığımda, henüz yazı yayımlanmadan tedbirimi alırım.

...

Birkaç gün önce 'Toplum Siniyor, Deliller Siliniyor' başlığıyla kaleme aldığım bir yazıda, Dink cinayeti ve cinayet delili olan telefon kayıtlarının silineceğine değindikten sonra, böyle durumlarda liberal,solcu, ulusalcı kimliklerimizi bir kenara bırakarak birlik halinde tepki vermezsek asla sonuç alamayacağımıza değiniyordum.

Yazımı dergime gönderdim, sitemde yayınladım ve her zaman ki gibi milliyet blog'a da ekledim.

Ve yazı reddedildi...

Hiçbir şey diyecek değilim, elbette site editörlerinin bir bildiği vardır.

Mutlaka vardır...

Herşeyden öte bu site bana ait değildir ve her kiminse söz hakkı da ondadır...

Benim için aslolan düşüncelerin paylaşılmasıdır.

O yüzden madem değerli editörlerimiz yazımı bu sitede yayınlanmaya uygun bulmadılar, ben de yazının kendi sitemdeki linkini paylaşırım.

Bilmem ki ona müsade var mıdır?

Buyrunuz efendim:

taylanozbay.com

 
Toplam blog
: 74
: 1874
Kayıt tarihi
: 06.05.07
 
 

Zonguldak’ta doğdu. On altı yaşından beri çeşitli yerel, bölgesel ve ulusal gazete-dergilerde, ay..