Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '14

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Yayla evleri kamulaştırılıyor

Yayla evleri kamulaştırılıyor
 

Toroslar’da orman arazisi içindeki 20 bini aşkın yayla evi tek tek tespit edilerek kamulaştırılıyor. Evlerde oturanlar devlete kira ödeyecek.
 
Böyle bir saçmalık olamaz. İnsanlar yıllardır o yaylaları kullanıyor. Ben Toroslar'daki o yaylaları görmedim ama benimde yaylam var. Karadenizin en güzel yaylalarından biri. Hep gurur duydum böyle bir güzelliğin içinde olmaktan. Özlem duydum gidemediğim zaman. Şimdi devlet çıkmış orman arazisi burası diyor.
 
Peki dedelerimizden bize kalan bu güzellik üzerinde hak iddia etmek şimdi mi aklına geldi Devletin? Çünkü halk o dağ başında ki yaylalara kendi imkanlarıyla yol yaptırdı. Turstlerin dikkatini çekti. Turistler de devletin...
 
Merak ediyorum, bütün bunları yaparken bir Allah'ın kulunun vicdanı sızlamıyor mu? Senelerce bu yaylara gerek sırtında, gerek hayvanlarla yük taşıyan, onca zahmet çekip emek veren insanların vebalini kim verecek?
 
Aslında boğazımda düğümlenen söylemek istediğim çok şey var da Fuzuli'nin dediği gibi 
Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil...
 
 
Toplam blog
: 4
: 198
Kayıt tarihi
: 22.01.13
 
 

Kendimi anlatmayı hiç beceremedim bugüne kadar. Ama kalemim dilimden daha iyi diye düşünüyorum.  ..