Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaz aşkları..

Yaz aşkları..
 

Yaz güneşi tepeden vurdukça insan aşık olmak istiyor. ama korkmadan, düşünmeden, bir anda.. 

Aşk kendisini bulsun, yüzsüz bir misafir gibi gitmek bilmesin istiyor.. 

Çok şey istiyoruz ama içten içe hepimizde var bu.. Daha 19 yaşımdayım ama deli cesareti yok bende diğerleri gibi.. Az önce Gülgün Hanım' ın yazısını okudum da aşktan bahsederken tecrübeleri depreşmiş, hayatın gerçekleri aşkın büyüsünü kaybetmiş. 

Güneş tepende, yürüyorsun ve bir bakış seni alıkoyuyor.. 

Ne hayatın acımasızlığı var aklında, ne kandırılmak.. 

Ama yazarken bile inandıramıyorum kendimi.. 

Galiba artık aşka masal gibi bakıyoruz.. 

Aşk denen kelebek omzumuza konarsa ne ala.. 

Yoksa aramakla olmaz bu işler.. 

Fazla da kabuğuna çakilmemek lazımmış ama ben beceremem ki ortasını.. 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..