Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Yaz beni...

Yaz beni...
 

Dalarım bir solukta... Buram buram...Kör çıkmazlarımı bile bile...


Bilemedim nasıl anlatsam seni ben.

Dilimle anlatsam sözlerim bitmez.

Cümleler utanır sözler kafi gelmez.

Kalemler tükenir kağıtlar yetmez...

Hele...

Hele sana olan aşkım hiç bitmez...

Nereden bulurum senin aşkının girdabını...

Başka nefeste?

Hem nasıl yaşarım anlatamadığım rüyalarımı...

Solmaz bedeninde?

Bir tutsan ellerimi,

Çeksen kendine,

En derinlerine...

Mavimize...

Dalarım bir solukta...

Buram buram...

Kör çıkmazlarımı bile bile...

Al...

Lütfen...

N'olur al ki canımı sere serpe,

Uzanayım bir hecede,

Soğuk sinende...

Kalem...

Satır...

Bir nebze...

Bir nebze de olsa,

Yaz beni...

Yaz beni ki,

Kaleminden dökülen son damlan olayım...

Hatıra defterinde...

Yeltek simalar belirdiğinde yüzünde,

Görünmez olursun...

Sanki...

Sanki; her can dökünümlerimde,

Senin simanı arar bulurum kendimi.

Bir ararım,

Bir bulur gibi olurum...

Ama, seni bir türlü bulamam.

Hatıralarımda...

Gökhan CENKER

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..