Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '11

 
Kategori
Güncel
 

Yaz boz tahtası

Yaz boz tahtası
 

YETER BU ÇOCUKLARIN ÇEKTİĞİ


Belki bu konuyu çoktan ele almam gerekiyordu. Ama hani Türkün aklına sonradan gelir derler ya benimkide işte öyle! Efendim çocuklarımızın öğretimleri ile ilgili, oynan oyunlardan bahsetmek istiyorum. Yarınlarımızın büyüklerinin düşürüldüğü duruma bakarmısınız? Yok, SBS, yok LYS, yok ALS, yok KPS diyerekten çocuklarımızın üzerinde yapbozculuk oynanıyor. Oynanıyor diyorum çünkü bu sene bakmışsınız çocuğunuz SBS sınavlarına hazırlanıyor, hadi ertesi yıl SBS kaldırılıyor. Bu sayın devlet büyüklerinin ne yapmaya çalıştığını anlayamadım. Bu ülkede çocuklarımızın öğretimi ile o kadar oynanıyor ki, büyükler şaşırdı çocuklar ne yapsın. Lütfen çocuklarımızın geleceği ile oynamayalım

Ben şimdi ilgililere şunu sormak istiyorum bu çocukların günahı ne? Neden böyle yapboz tahtasına çevirdiniz? Ben demiyorum, benim çocuğum sınavsız tıpta okusun, Bilkent’te okusun dediğim falan yok, orta öğretimde nedir bu sınav curcunası çocuklarımız yarış atına döndü. Amerika’yı, Avrupa’yı örnek alıyorsunuz; bir bakın bakalım onların çocuklarının üzerinde de bu kadar oynanıyor mu? Bildiğim kadarı ile hayır onlarda böyle bir sistem yok, herkes istediği okula veya üniversiteye gidebiliyor ve okuyabiliyor. Ama bizimkiler daha lisede eleğe konuyor, buğday tanesi gibi eleniyorlar. Üstte kalanlar ve altta kalanlar. Çocuğunuz eleğin üstünde kaldıysa şanslısınız, ya eleğin altında kalırsa o zaman battı Karadeniz’de gemileriniz.

Benim çocuğum daha onbeş yaşında neyin ne olduğunu bilmeden yuvasından ayrılıp başka bir şehirde okumak zorunda mı? Zorunda çünkü aldığı puana göre gitmesi gerekiyor. Üstelik sınavda aldığı puanlar kırpılıyor. Benim istediğim; lütfen şu çocuklarımızla yapboz tahtası gibi oynamayın. En azından çocuklarımız üniversiteye gidene kadar Ailelerinin yanında kalabilsinler. Haksız mıyım? Daha lisede çocuklarımızı başıboş bırakmayalım.
 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..