Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '17

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Yaz Domatesli Parmesanlı Makarna

Yaz Domatesli Parmesanlı Makarna
 

Selamlarrrrrrrr;

Bayramı bitirdik, tatilleri bitirdik, eee yaz da bitiyor az kaldı.. Ben sonbahar kızıyım o yüzden hiç şikayetim yok. :)

Malum yaz bitmeden, yaz domatesleri tükenmeden şöyleeeee güzel sulu sulu bir makarya yapalım istedim. Şu makarnayı her gün yesem bıkmam öyle seviyorum :)

Makarnayı bildigimiz gibi haşlıyoruz. 

5-6 domatesi rendeleyip tencerede biraz zeytinyağı biraz tereyağı ile pişiriyoruz.

Üzerine haşladığımız makarnayı ekliyoruz. 

Son olarak parmesan peyniri rendeliyorum ben üzerine. Kesinlikle çok yakışıyor. :) Siz de domatesli makarnayı bir de böyle deneyin.

Sevgiler;

 

 
Toplam blog
: 27
: 307
Kayıt tarihi
: 06.12.16
 
 

Baktım ki kilo veremiyorum. Ben de yemeği seçtim :) Gezmeyi, yeme içmeyi seven eski bir bankacı, ..