Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

28 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

Yaz gelsin istiyorum...

Yaz gelsin istiyorum...
 

Senin yokluğunda üşüyen bedenimi, ısıtmak istiyorum

Titreyen ellerimi

Ayaz vurmuş gecelerimi

Yüreğimde donup kalan geçmişi


Güneş vursun istiyorum yüzüme ama geçmiş izlerimi yansıtmasın. Yine eski hali donuk kalsın, görmesin kimseler sadece ben bileyim yeter.

Yalan yanlışta olsa güneş vursun odama her sabah baktığım aynaya, ama geçmişin izleri yansımasın yeniden odama. Yine eski hali donuk kalsın, görmesin kimseler ben bileyim yeter.

Yüreğimdeki karları eritmek istiyorum sadece, donan yüreğimi, ellerimi bıraktığın an üşüyen ellerimi. Çok şey istemiyorum yalnızca yaz gelsin istiyorum. Güneşe bakmak istiyorum balkonumda yalnız başıma, mutlu olmak istiyorum güneşin aydınlattığı odamda.

Ayaz vuran gecelerin sabahında perdelerimi araladığımda yüreğimi görmek istemiyorum buz tutmuş cam kenarlarında. Güneşi görmek istiyorum, gözlerim kamaşsın istiyorum cama her baktığımda. Seni görmek istemiyorum buğulu camların ardında, güneşi mutluluğu görmek istiyorum yalnızlığa açılan odamın camında.


Yaz gelsin istiyorum, pencereme çıkıp;

senin yokluğunda üşüyen bedenimi

titreyen ellerimi

ayaz vurmuş gecelerimi

yüreğimde donup kalan geçmişi,

unutana dek......

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..