Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yaz hoş hayat coşş:))

Yaz hoş hayat coşş:))
 

Yaz geldiii


Ben mi yanlış anlıyorum yoksa insan yazın aşık olmak için can mı atıyor?!!!

Uzun geçen kıştan sonra bir dirhem güneş görmek, ılık rüzgarı hissetmek neleri harekete geçiriyor bu ruhlarda ve bedenlerde??

Bahar gelip de canlı olan herşey tomurcuklanmaya başlayınca insanın da kanı hızlanmaya başlıyo sanırsam, topraktan geldik ya bizde canlanıcaz elbet!!

Gerçi biz baharı geçtk artık yaza girdik sayılır, karpuz kabuğunu gördük görücez, yaz güzel yaa hep yaz mı olsa ne??? O da sıkıcı mı olur?? Olabilir.. Ben üşümeyi bile özlüyom bazen.. Hele karı çok özlüyorum ama her kış göremiyorum..

İnsana yaşadığını hissettiren şeyler duyguları çok fazla tetikliyo sanırım, yazın doğayla beraber insanda canlanıyo ve bütün duyguları daha bi harekete geçiyo, kışın da ayazı yiyince başka bi şekilde aklı başına geliyo

İnsanın:))

Gece vardiyasından çıkıyorum ne demek istediğim umarım anlaşılmıştır:P

 
Toplam blog
: 18
: 550
Kayıt tarihi
: 18.11.08
 
 

1980 doğumluyum. 2002' de Kocaeli Üni. denizcilik dölümünden mezun oldum ancak şimdi havacılık sektö..