Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Yaz(ı) tatiline giriyorum!

Yaz(ı) tatiline giriyorum!
 

Evet, kendime tatil ısmarlıyorum. Yazın çetin sıcaklarında bir "yazı tatili" olacak bu. Bilirim gündem tatil yapmaz. Türkiyenin gündemi hiç yapmaz. Bu gündemin peşinden yetişmek de mümkün değil. Şöyle kenara çekilip izlemek de gerekiyor bazen....

Eh, epeyce çalıştık...İki buçuk yılda 79O yazı...Sildiklerim ve reddedilenler hariç...415 okunma ortalaması ve bir milyona yaklaşan sayfa ziyareti...Bir blog yazarı için fena performans değil, yüzüme göre söylemek gibi olmasın!

MB'de yazmaya başladığım ilk günler, herkes beni okuyor sanıyordum. Yolda, çarşıda gezerken, "şimdi bir beni tanıyacak" diye bakınıp duruyordum. Bir Allah'ın kulu yanıma gelip "seni bir yerden gözüm ısırıyor" demedi...

Sadece bu da değil...Burda arslanlar gibi savunduğum siyasi iktidardan doğrudan ve dolaylı olarak en küçük bir teşekkür, tebrik almış değilim..Oysa, burdaki bir çok kişi beni AKP'den maaşlı sanıyor!...Yani bizimkisi Hak yoluna demokrasi mücadeelesi...

Yazmak bir tutkudur ve her tutku gibi nevrotik bir yanı vardır. Belki bu yüzden de biraz kenara çekilmek de fayda var, diye düşünüyorum.

Blog yazarlığı "boş iştir" diyene katılmıyorum....Boş adam işidir belki ama boş iş değildir. Gelecekte daha önemli olacağına da inanıyorum...

Blog yazarları sömürülüyor, diyenler de var. Bir açıdan bakınca haklı gibi görünse de, bu iddia sistemin yapısı gereği, blog yazarına bir ücret ödenmesinin pek kolay olmadığı gerçeğiyle örtüşmüyor. İlerde ne olur, bilmem ama bugünün şartlarında herhangi bir blog sitesinin yazarına sembolik ücret bile ödeyebileceğine inanmıyorum. Çünkü sayı çok...

Zaten kıyamet alametlerinden biri de yazarların çoğalmasıdır. Yani, internet teknolojisinin sağladığı imkanlarla, herkes yazar olabilmektedir bugün...Eh, Kıyamete fazla bir şey kalmadığı da muhakkak...

Recep ayı girdi. Recep Şaban derken önümüz Ramazan...Ardından da Bayram...Bakalım günler ne getirir.

İnşallah Bayramda sağlık ve gönül hoşluğu içerisinde bir bayramlaşma imkanımız olur.

Yazı tatiline giriyorum ama okuma tatilinine değil...Yapabildiğim ölçüde Blog'u okumaya devam edeceğim. İyi şeyler olmasını umuyorum.

Bu bir "veda" yazısı değil...Zaten vedaları pek sevmem...Ama şu günlerde unuttuğumuz şu anlamlı cümleyi söylemeden edemeyeceğim:

Allahaısmarladık!...

Şimdilik....

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..