Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '19

 
Kategori
Dostluk
 

Yaz İyiliklerle Gelsin ..

Yaz iyiliklerle gelsin !..                      
Bu kış da amma da uzadı değil mi?

Ben yaz çocuğuyum. Ruhum da öyle…
Bahar da idare eder ama.. İlle de yaz.
Güneşi biraz göreyim saatler uzasın bana yetiyor.
Kalbim sevinçle dolup, kıpraşmaya başlıyor.
Hemen ne yapsam hazırlığına  giriyorum.

Uzun araba yolculuğu, Eğe sahillerinde deniz keyfi, balıkçılık, geziler, hele yanımda çocuklarımda varsa, bu günler bitmesin son bahar gelmesin istiyorum.

Yeter artık hava muhalefeti nedeniyle evden çıkmak istememe, boş işlerle tüm günü evde geçirme halleri.

Meterolojinin ağzının içine bakıyorum iyi bir şeyler söylesin diye.
Hadi bahar, sonra da yaz gel artık da pikniğe gidelim!
Gerçi Gemlik’te bırak pikniği, gezilecek yeşil alan kalmadı.
Bir iki park ve Kumla civarı dışında benim bildiğim bir yer yok.
E hava da güzel olunca  nüfusun onda da biri benim gibi kendini sokağa atsa Pazar günleri trafikten ilerleyemiyorsun zaten!
Çıktığına çıkacağına pişman oluyorsun. Peki çözüm ne?

Çözümü yeni belediye başkanımız getirecek diye umuyorum.
Kim olur bilmem ama kifayetli biri olmalı ki bu Gemlik biraz nefes alsın. Sağı solu biraz düzelsin.
Gelen kişinin Gemlik için biraz cesur olmalı, olağan üstü işlere girişmeli, cesur  tedbirler almalı. .
Gemlik normal değil ki önlemleri normal olsun.
Yoksa bize eski Gemlik‘in ardından ağlamaktan başka yapacak bir şey kalmayacak. Zaten ağlamaklıyız..

Sizce var mı vizyon sahibi, kafası iyiye çalışan,projeleri olan, yürekli bir başkan adayı?

Gerisi ise laf kalabalığı ile makam kapma telaşında.
Yutturabilirlerse…
Yoksa her zamanki gibi kötünün iyisine mi razı olacağız?
Ne derler ‘Herkes hak ettiğini yaşar'.
Ben bu söze yürekten katılıyorum.

Bazı durumlarda, yani seçim hakkınızın olmadığı şartlarda tabii ki kadere boyun eğmek kaçınılmaz.
O zaman ‘kısmet' deyip geçeceksin.
Ama seçim hakkının olduğu her olayda dönüp bir öncesine bir de sonrasına bakacaksın. Sonra da önüne..

Yaşadığın ve yaşayacağın her şey tamamen senin seçimlerinin sonucu. Bunu bilin..UYUMAYIN.

O an gözüne, gönlüne, kulağına hoş gelen lafların arkasından gidiyorsan ya da anlık çıkarların için hesap yapıyorsan, önünü, üç beş adım sonrasını göremiyorsan, sonradan ‘ Ah, aptal kafam!' demenin anlamı yok ..

Şimdi yaşadıkların iki üç seçim öncesinde seçtiklerin yüzünden!
Seçim zamanı peşinde dolaşanlar senin için iyi şeyler yapmak için peşinde dolanmıyor.    Ballı başkanlığı kapmak istiyorlar.
Bol keseden atıp seni uyutmaya çalışıyorlar.  UYUMA..


ozcanvural33@hotmail.com

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..