Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaz kızım; gereğinden fazla düşünüldü...

Yaz kızım; gereğinden fazla düşünüldü...
 

Bu kadarı yeter,

Ben de bitti mi biter..

Bu cümleyi kurmak kolay ama yaşaması o kadar zor ki....

Ama "bitti" deyince dönüş olmuyormuş. Hele ki karşındaki kılını kıpırdatmıyorsa..

Aşk dedikleri o kadar basitleştirilmiş ki insan soğuyor...

Gençlerin elindeki bir oyuncak olmuş, sanki modası geçince o da yok olacakmış gibi.

E ben üstüme düşeni yaptım ama karşımdaki anlamadı.

O zaman yaz kızım;

Gereğinden fazla düşünüldü ve değmeyeceğine karar verildi..........

 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..