Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '18

 
Kategori
Eğitim
 

Yaz Kuran Kursu

Yaz Kuran Kursu
 

salih arıkan


İzmir’de son Yıllarda İl Müftülüğü öncülüğünde Görme Engellilere Yönelik Kuran kursları açılmıştı.

Bu gün Mehmet Çakıcı Hocamla görüştüm. İl Müftülüğü kurs talep olursa açılır demiş. Bence Kuran kursuna gitmek isteyen Görme Engelliler İl Müftülüğüne Dilekçe yazsın lütfen görme engelli çocuğu olan Ailelerimizi uyaralım.

Benim başka bir tasarım var. Daha öncede yazdım ama karşılık bulmadı.Yatılı Bir kurs olacak. Evet, Kuran  Dini Bilgiler ve Tecvit gibi Temel Dersler olacak. ama asıl öğleden sonra Tefsir Hadis  Siyer Dersleri onun yanında Bilgisayar Bağımsız Hareket Dersleri de olacak. Hafta sonu Piknik Gezi Deniz ve farklı Dini ve Tarihi Geziler. Aynı zamanda bu kurslar yaz kampları şeklinde de yapılabilir. Görme Engelli çocuklar yatılılık tecrübesi de edinmiş olur. ne yapalım talep olmadı. Benim istediğim Dünya insanı Ülkesinin değerlerine bağlı ama Dil bilen Dünyayı tanıyan teknolojide zirve bir program isteğim var.Ne yapalım talep esastır.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..