Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Yaz rüzgarı

Yaz Rüzgarı

Bazılar için herhangi biri

Bazıları için vazgeçilmez biri

Düşlediğim kadar insanım

insan olduğum kadar hatalı

hatalı oldğum kadar gerçeğim

Hayatıma girip devrim yapacaksan

yüreğime girip işgal etme beni.

Ben anlatılmam anlaşılırım.

Yaz rüzgarı gibi eser yakmam

su misali mevsimsel akmam.

içimdeki sen varken

maziye bakıp bahane yaratmam.

kelimeler bazı şeyleri anlatır

ama herşeyi yaşatmaz

Bazen ben bile yabancı olurum kendime

sana nasıl anlatayım seni.

Neşeliyim diyeceğim belki de değil

espriliyim diyeceğim belki de ağlamaklıyım,

özgürüm diyeceğim

belki tutsaklarımda yakalayacaksın beni..

kendimi analatıp bir kaba sığdıramam

düşüncelerimdeki beni.

 

Aslan Bağcı

 
Toplam blog
: 28
: 643
Kayıt tarihi
: 16.05.13
 
 

İlk ve ortaokulu Turgutlu orta okulunda okudum. Liseyi Turgutlu Lisesinde tamamladıktan sonra üni..