Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

Yazalım Güzelleşelim

Yazalım Güzelleşelim
 

Blog görseli şu adresten alınmıştır: http://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/30311/10-Amazing-Blogs-About-Blogging-to-Start-Reading-NOW.aspx


Blog yazmaya başlayalı epeyce zaman geçti. Bazen güncel, bazen gündelik hayat, bazen spor, bazen şiir, ara sıra mizah, çeşni olsun diye gezi yazıları yazdım. 2 yıl önceki Aralık ayına kadar düzenli yazmaya çalışıyordum. Ne zaman ki fıtık beni yakaladı, düzen bozuldu.
 
Fıtık ile mücadelemiz hayli uzun sürdü. Ameliyat haricinde denemediğimiz tedavi şekli kalmadı neredeyse. Çok şükür bir buçuk yıl sonra da olsa fıtığa dair şikâyetlerimiz azaldı da yeniden blog yazmaya başladım. Geçen aya kadar pek yoğun yazmamıştım. Son düzlükte bari yoğunlaşayım istedim. Öyle de yaptım.
 
Aralık ayında bir şablon belirledim kafamda. Resimde de göreceğiniz üzere belirlediğim şablona uymaya gayret ettim ve ne mutlu bana ki başardım. Şablonu tamamlayacağım diye içi boş şeyler yazmamaya çalıştım. Bazen çok derinlere dalmadım ama yine de dişe dokunur bir şeyler söylemeye çalıştım.
 
 
Düzenli yazmanın ne kadar zor olduğunu da böylece tecrübe etmiş oldum. Gerçi ilk yıllarımda düzenli yazdığım olmuştu ama araya giren uzun zaman o alışkanlığı biraz köreltmiş. Bunu test etmiş oldum. Aralık 2012 bu anlamda benim için özel oldu.
 
Ayrıca bu dönem sonunda 600 blog yazılmış oldu. O da ayrı bir sürpriz olmuştu zaten. Şimdiye dek sayı fazla olsun da nasıl olursa olsun diye düşünmedim, bundan sonra da düşünmem. İçi biraz dolu olsun, az olsun ama öz olsun değil mi? Gerçi her yaraya merhem olacak şeyler yazamıyorum ama olsun..
 
Gönül her şeyi yazmak istese de zaman zaman kendimi frenliyorum. Prensip gereği siyasi yazılar yazmıyorum zaten. Yine buna paralel olarak siyasi ve politik gündeme dair yazılardan da uzak duruyorum ( Bu siyasi görüşüm olmadığı anlamına gelmiyor tabi). Yine buna benzer olarak polemik yaratacak ya da polemik mevzu olmuş hususlara da pek girmiyorum.
 
Zira sürekli bir tartışma içerisinde olmak benim için zor. Buna için vaktim de yok. Onun yerine mizahı ve ironiyi öne çekerek güncel ve gündelik hayata dair notlarımı paylaşıyorum. Her ne kadar bazen bu itidalli olma durumu eleştiriye maruz kalsa da şimdilik planlarımda bir değişiklik yok. Yani bildiğiniz gibi devam :)
 
Sürç-ü lisan ettikse affola..
 
Murat HACIOĞLU
 
02.01.2013, Denizli
 
Karikatür: http://www.komikzede.com/wp-content/uploads/mk-haydi-guzelleselim.jpg
 
 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..