Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '13

 
Kategori
Futbol
 

Yazamadım

 

Değerli okurlarım,

Uzun zamandan beri yazamadım. Oysa futbolda önemli gelişmeler oldu.

Fenerbahçe’de Aykut Kocaman istifa etti.

Trabzonspor yeni başkanını seçti ve daha Tolunay Kafkas gönderilmeden yeni teknik direktör açıklandı, vs., vs., …

Spor gündemi bu kadar yoğun olmasına rağmen hiçbir şey yazmadım. Daha doğrusu yazamadım. Çünkü elim gitmedi. İnsanlar sokaklarda gaz altında boğulurken, İzmir’de gencecik çocuklar kim olduğu belli olmayan eli sopalı sivil kişiler tarafından hunharca dövülürken spor yazamazdım.

Yaşanan olaylarda dikkat çeken nokta tüm taraftar gruplarının birleşmesiydi.  Galatasaraylısı, Fenerbahçelisi, Beşiktaşlısı, Göztepelisi, Karşıyakalısı ve daha niceleri birleşti.

Böylece bir musibet bizi birleştirmiş oldu. Keşke o ölümler de olmasaydı.

Bu yaşananlar apolitik denilen tribünlerin ve o tribünlerin yeni yetmeleri olan gençlerin ne kadar duyarlı ve hatırı sayılır bir güç olduklarını gösterdi.

Durum o hale geldi ki, taraftarlar Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanacak Süper Kupa finalini birlikte izlemek istiyorlar.

Şimdi görev kulüp yöneticilerinde. Sizler de barışın. Düşmanlık içeren söylemlerde bulunmayın. Kendi hatalarınızı örtmek için ortamı germeyin.

Değerli kulüp yöneticileri, yaşanan eylem sürecinin omuzlarınıza yüklediği sorumluluğun farkında mısınız?

tolgaersari@hotmail.com

https://twitter.com/tolgaersari

https://www.facebook.com/tolgaersari

 
Toplam blog
: 1042
: 299
Kayıt tarihi
: 02.03.08
 
 

Yazmak benim için bir tutku, bir yaşam kaynağı. Sadece basit bir hobi olarak açıklanamaz yani. Be..