Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '17

 
Kategori
Blog
 

Yazamamak, Yazmamak, Yazmak…

Yazamamak, Yazmamak, Yazmak…
 

Yazacak mıyım, yazmayacak mıyım, yazarsam nasıl yazacağım, yazmasam ne yapacağım, sorularının yanıtını 12.11.2017’de vereceğim için…

Yukarıdaki cümle, 21 Ağustos 2017 tarihli ve “Yazmak, Yazmamak, Yazamamak…” başlıklı yazımdan.

Takvim yaprakları sarardı, bir bir koparıldı; dediğimiz günden bir gün sonrasına gelmişiz.

Unutmuşuz o günü!.

Soruların yanıtı mı?

Ben de bilmiyorum. Söz verdiğim, bir gün geçikmeli de olsa, soruların yanıtını bugün vereceğim dediğim için yazıyorum.

Düşündüm taşındım, önceki yazının başlığındaki sözcükleri tersten yazmaya karar verdim:

Yazamamak, Yazmamak, Yazmak…

Son söz/ler:

Biz, bu gibi yerlerde, ne “sahip” ne de “kiracı” gibi karşılığını vereniz. Olsa olsa bir “çağrılı” ya da “konuk”…. Biz uygun gördüğümüz, siz de yerinizi bildiğiniz sürece kalabilirsiniz denen…

Kısacası  bize bir olanak/ fırsat tanındığı için bir yazanız.

Yani?

Yanisi manisi yok!..


 

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..