Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Yazamıyorum

Yazamıyorum
 

Alıntı


Yazamadığım ne varsa yazmak
Söyleyemediğim ne varsa söylemek istiyorum
Tarafsız ve imlalara takılı kalmaksızın
kuralsızca aksın istiyorum yazdıklarım
Kelimeler cümlelere, cümleler satırlara
kendiliğinden dönüşsün istiyorum

Sevgimi, sevgisizliğimi, isyanımı, acımı, tatlılımı,
Gülüşümü, ağlayışımı
Dengemi, dengesizliğimi
Her ah çekişimde biriktirdiğim vahlarımı
Vefamı, vefasızlığımı kalem kağıda döksün istiyorum

Dur gitme demesi gereken zamanlarda
"Gitme sen bize lazımsın" diyenleri
Zor zamanlarımda ses verenleri
Issız-sessiz kalanları
Karanlıkları aydınlatan güzellikleri
Aydınlıkları karartan çirkinlikleri
Yazamadığım ne varsa, hepsini yazmak istiyorum

Ama...
Ama, ama, ama...
Ama gönlüme denk cümleler kuramıyorum.
Kuramıyorum!!!
O yüzden de y a z a m ı y o r u m!!!
  

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..