Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Yazar, "özgür ve doğal olmalı"

Yazar, "özgür ve doğal olmalı"
 

Elittir, namı, ölçüyü, bilen zevat, o ülkede, bu ülkede

Ben cahil, halkla beraber anladığımız dilde. . .

Ve senin bilmediğin sözlerle, ünleriz, can cana. . .

Derdi nedir acep, insanın, avazı titrek titrek. . .

Bir yol bakem de, yorumu değiverem, emi. . .

                       * * * *

Yorum değil yazanı yücelten, yorum sahibinindir,

Bırak beni, ben Orhan Veli’yi anladım, insanlarda. . .

Zaman değildir amacım, gelecekte, genim sevgidir,

Sevgi sahibi Maşuktur, Rücuda, hesabı miskal ile Hakka.

                                                                         

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..