Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yazar kalemiyle konuşmalı ...

Yazar kalemiyle konuşmalı ...
 

Ters köşeyi izliyorum.

Tam adına yakışır konuklarla…

***

Prof. Dr. Ümit Özdağ ile gazeteci Ümit Zileli; karsı tarafta Rasim Ozan Kütahyalı ve Mustafa Akyol .

Ümit Özdağ olabildiğince mütevazı, karşısındakilere saygılı ses tonuyla anlatıyor.

***

Ümit Zileli biraz daha agrasif.

***

Rasim Ozan Kütahyalı ve Mustafa Akyol .

***

Her ikisi de kendilerini kabul ettirmeye, bilgili olduklarını göstermeye çalışan genç yazarlar.

***

Mustafa Akyol .

Malum Taha Akyol’un oğlu bu durumda kendini ispat etme hırsı daha fazla.

Entelektüel duruş bir yerden sonra…

Yani…

***

Rasim Ozan Kütahyalı için ne söylenebilir ki.

Tam vaka…

Hemde ne vaka...

Karşısındakilere sen diyor.

Bu hem karşısındakilere hem ekran önündeki seyircilere bir hakaret.

***

Küstah bir tavır, ukala konuşma tarzı her iki genç yazar içinde olabildiğince iticilik teşkil ediyor.

Ötesi çıldırtıyor.

***

Neyi savundukları birbirine karışıyor.

Kafalarının karışıklığı sözlerine de yansıyor.

Gerçekten kafaları karışık.

***

Ben köşe yazarlarının adı üzerinde konuşmaları kalemle olmalı diye düşünenlerdenim.

Zira kendi adıma bu ben kalemle anlatabildiğimi, çok farklı bir noktaya çekebilirim. O konu hakkında bilgili dahi olsam sözlerimde çorbaya döner bu.

Ama yazarken…

En iyisi mi yazar yazmalı kardeş.

Kalemi dili olmalı.


 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..