Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '11

 
Kategori
Deneme
 

Yazar olmak

Yazar olmak
 

kalem


"Beni bu havalar mahvetti' diye başlar" Orhan Veli Bahar öylece anlatır dizelerinde. Herkes bilir bu dizeleri, yazmak kimine göre değerli bir meziyet, kimine göre değersiz. Yazan için ise bambaşka bir dünya. Yazmak yazan için ifade şekli. Ünlü veya ünsüz olmak önemli değil yazan için. Yazmanın temelinde başka insanlara ulaşmak yatıyor elbette. Seni sevindiren, umutlandıran, ilgilendiren, güldüren her şey yazman için bir nedendir. Amatörce bloglara yazdığımız, çeşitli türden yazılarımız bizim ürünlerimizdir. Cümlelerimi bazen başka yerde görünce ne düşünmem gerektiğini bilmiyorum. Yazdıklarının başka ağızlarda dolaşması değerli olduğunu işaret ederken, şarkılardaki gibi kime ait olduğu unutulmamalı. Yazabilme yeteneği Tanrı tarafından verilmiş bir hediye. Genç kalemlerin yazdıkları eğer bir değer taşıyorsa onların yolunu açmalıyız. Böylece genç kalemler bir şekilde fark edilmeli. Kıymetli yazarlarımız bu konuda yardımcı olmalı. 

Baharın kokusunu anlatırken hissettiklerimi okuyucu ile paylaşmak isteimişsem topraktan çımaya çalışan laleleri izlemek beni heyecanlandırıyorsa, güneşin topraktaki ışığı yüzünüze yansıyorsa her yerde bir tomurcuk varsa bahar gelmiştir. Bize hoşgeldin demek düşer. Yazmaya devam etmek de tabi. 

 
Toplam blog
: 259
: 442
Kayıt tarihi
: 23.04.09
 
 

Merhaba ben Manolya. Edirne doğumluyum. Eğitim'e hizmet ediyorum ve bu yolun gönüllüsüyüm.Şiir yazma..