Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '11

 
Kategori
Siyaset
 

Yazara Açık Mektup

Yazara Açık Mektup
 

ABD 150 Yıllık Rüyası


Milliyet Gazetesi Yazarı Fikret Bila 13.08.20011 tarihli yazısında “Koşaner, ‘ardıç’ı ‘onay’ yaptı” başlığı ile bir makale yayımladı. Bu makaleyi okuyunca hissettiklerimi Bila’ya e- mektup olarak yazdım. 

Bu duygularımı sizlerle de paylaşmak istedim. 

Buyurun birlikte okuyalım. 

Sayın Bila! 

Devlet Güvenlik Mahkemelerinin yerine ikame edilen, olağanüstü yetkili Savcı ve Ağır Ceza Mahkemelerin önceliği; İktidarın bekası mı? 

TC. Devleti ve Vatan'ın bekası mı? 

Her nedense ben bunu çok merak ediyor, kendi kendime cevabını bir türlü bulamıyorum. 

Her gün gazeteleri, köşe yazarlarını didik didik inceliyor biri bu konuyu gündeme getirir mi diye bakıyorum kimsenin umurunda değil. 

Sayın Bila, Vatanımızın birlik ve bütünlüğü ile bekasının varlığı TSK’ lerinin güçlü olması ile kaim değil mi? 

TSK zayıflatmak, onurunu zedelemek, iğdiş etmek, vatan hainlerinden başka kimin işine yarayacak? 

Görünen o ki, bizim aydınlarımızın bir çoğu, TC misakı milli sınırlarının varlığından rahatsız. 

Hatta Türk olmaktan da memnun değiller. 

Bu tutum ve davranışı açıklayacak başka kelime bulamıyor ifade etmekte de zorlanıyorum. 

İçeride Tutuklu bulunan Asker, Gazeteci, Bilim adamı, kim varsa suçları vatana ihanet değil. 

Hükümeti düşürmeye, darbe yapmaya eksik teşebbüs iddiası ile yargılanıyor ve tutuklular. 

Öbür tarafta Vatanın birliğine bütünlüğüne kast edenler, Anayasanın değişmez ve değiştirilemez maddelerini filen ihlal edenler, Diyarbakır’da özerlik ilan eden, Gurup Toplantısı yapanlar, elinde silah vatanı bölmeye çalışanlar elini kolunu sallaya salaya geziyor. 

TSK en üst düzey komutanlarını tutuklayan mahkemeler, onları tutuklamıyor sorgulayamıyor. 

BTP si elindeki Belediyeler dağdaki eşkıyaya hem finansörlük yapıyor hem de asker buluyor( Mardinli bir muhtarın açık beyanı var) Teröristi şehit sıfatı ile defnediyorlar. 

Sahi bizi yönetenler bu uykudan ne zaman uyanacak? Ya da siz onları uyandırmak için ne yapmayı düşünüyorsunuz? 

Ben diyorum ki TSK’leri ile ilgili tüm gayret ve çabalar, Gündemi değiştirmek, başka hedefe dikkat çekmek ve gerçek gündemi adım adım gerçekleştirmek. 

Daha açık konuşayım, Merhum Turgut Özal'a Kuzey Irakta Kürt devleti kurduranlar Erdoğan’a Türkiye’nin Güneydoğu’sun da Kürt devleti kurdurma gayret ve çabası içindeler. 

Başardılar da. 

Diyarbakır, Van, Hakkâri ve Şırnak devlet kontrolünden çıkmak üzere. 

Devletin varlığı zaafa uğramış, yerel yönetim halk üzerinde daha çok egemen. 

Bunları görmek için kâhin olmakta gerekmiyor. 

Sayın Bila,  

İktidar, Filistin’e, Suriye'ye sahip çıktığı kadar ülke sorunlarına sahip çıkıyor mu? 

Suriye sorunu bizim iç sorunumuz! 

Filistin Türkiye'nin Davası. 

Lakin adım adım bölünmeye giden, dili, bayrağı, levhaları Kürdistanlaşan güney doğu sahipsiz. 

Bu gerçekleri ne zaman dile getirecek, gündeme taşıyacaksınız? 

Belki Sizin de gidecek başka bir Vatanınız vardır. 

Ama 73 Milyon Türk’ün % 98 inin Türkiye’den başka gidecek yeri yok. 

Keşke Türk Gençliği Atatürk’ün “ GENÇLİĞE HİTABESİ’Nİ” yeniden dikkatlice tekrar tekrar okusa... “ 

Sayın Bila, Sizinle kaygıları mı paylaştım, sizce ben yanılıyor muyum? Keşke yanılsam, korkularım gerçekleşmese. 

 
Toplam blog
: 380
: 438
Kayıt tarihi
: 27.08.07
 
 

Karanlığın düşmanı Işık! Gecenin zifiri karanlığı, şafak sökerken yerini, ufukta yükselen Güneş Işı..