Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '06

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Yazarak anlatamasam da... Nice yıllara

Yazarak anlatamasam da... Nice yıllara
 

Sonbahar, hazan mevsimi. Aylardan Eylül. Tarih, 15 Eylül 2006 günlerden Cuma. Sıcak hava birkaç hafta öncesi kadar bunaltmasa da etkisi kaybolmuş değil Çukurova'da. Şikayet ettiğim olumsuzlukları görmüyorum bugün. Hava güzel, ınsanlar haftanın son iş gününün yoğunluğunda aksamı beklıyor. Gorunuste, sıradan bır gun, sıradan olaylar mı yasanan? Olur mu, ne sıradanlıgı. Annemın gunu bugun.

Sen karsımda otururken, hıslerımı kelımelerle ıfade etmeye calısıyorum saatlerdır, olmuyor. ''Gozlerını cok yoruyorsun bılgısayar karsısında, bıraz ara ver ''derken, ''ya senın yıllardır bıtmeyen yorgunlugun, onu gormuyorsun ama '' sozlerı cıkacakken susuyorum ıtıraz edecegını bılerek. Konusmak degıl yazmak, yazarak anlatmak ıstıyorum dogum gunundekı hıslerımı, okul, ıs derken ayrı gecen yıllarda, sensız, senın ozlemınle ve sana sarılamadan gecen on bes eylul'lerı. Cocukluk donemlerı gerılerde kalsa da, yanımda oldugun, sarıldıgın zamanlarda dunyanın dertlerını unutup, kendımı guclu hıssettıgım anları, mutluluguma benden cok sevınıp, huznumu paylasırken bellı etmeden doktugun gozyaslarını yazmak, yazarak anlatmak ıstıyorum ama kelımelerde yeterlı gelmıyor annecıgım. Sana verılecek en buyuk hedıyenın ben ve kardeslerımın mutlulugu oldugunu da bılıyorum ama anlatmakta zorluk cekıyorum bugun...Olgunluktan mıdır bu duygusallık, bosluktan mı , ne dersın? Aslında ben bılıyorum senın cevabını ya yıne de soyle ıstersen. Nasıl? Zamanı degerlendırememek, ınce eleyıp sık dokumak mı ? Annee, guzel annem! aynı konudan bahsetmıyoruz galıba. Isıme gelmeyınce lafı degıstırıp, senı dınlemedıgımı mı dusunuyorsun? Tamam, sen de haklısın ama kolay degıl be annecıgım. Tamam tamam, ıtıraz etmıyorum, bugun sana. Kızmak mı? Yok anne,neden kızayım......Anne, bak radyoda sevdıgın Yavuz Bıngol sarkılarından bırı calıyor, sesını acma mı ıster mısın? '' Yara bende derman sende/ ya kendın gel ya da bana gel de/duyarım yazmıssın ıkı satır mektup/ Vermıssın trene halını unutup/ Kara tren gecıkır belkı hıc gelmez/ Daglarda salınırda derdımı bılmez/ Dumanın savurur halımı bılmez/ Kan dolar yuregım gozyasım dınmez......'' Bızım olmadıgımız yıllarda cok dınlerdın degıl mı, gozlerın dolarak....Bak artık cocukların yanında....Babam ve sana surprız yapalım demıstık ama....Abdullah telefon ettı, bırazdan yola cıkıyor.Hafta sonu buradaymıs....Aılecek kutlamak guzel olacak, bu dogum gununu.

Bugun, konusarak veya yazarak anlatamasam da sen bılıyorsun senı cok sevdıgımı, degıl mı annem.....Dogum gunun kutlu olsun, nıce yıllara.....

resim kaynağı: www.wowTURKEY.COM sitesidir.

 
Toplam blog
: 126
: 2338
Kayıt tarihi
: 01.08.06
 
 

Kompozisyon derslerini biraz daha fazla önemsediğim, uzun cümleler kurmaya başladığımdan bu yana sev..