Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

YazarKafe,bence..

YazarKafe,bence..
 

..yazarkafe..


Madem bir işe girdim, devamını getireyim. YazarKafe hakkında önceki yazımı destekliyorum. İlk gönderdiklerim, söylendiği 48 saat gibi süre onay süresini aştığı halde artık daha çabuk yayına alınıyor. Demek ki editörlerin yazarı tanımaya ihtiyacı olan bir süre var.

Bendeniz cennet kuşu, ikibuçuk yıldır ortalama okunma oranımı 500 yapamamıştım. Şimdi oldu. Bunun sebebi aşağıdaki çizelgeden bellidir. Bir de başlık atmanın önemine dikkatinizi çekerim. "Torik Gani.." başlıklı yazımın okunma oranı azlığı sebebi güncelleme yaptığımdandır.. Güncelleme, yeniden onay bekliyor.

Bence, kriterlere uyan yazılarınızı YazarKafe'ye verin. MB da okunması durmuş yazılarınız YazarKafe'de tekrar hayat bulabiliyor. Ben bile kabul gördüm, siz neden olmayasınız?

Bizim blogumuzda Kafe yazarı olan blogçular ne alemde, bilmiyorum. Ben yeni katıldım durumum budur:






Blog Başlığı Okunma Sayısı Tarih Durumu

Nifak Tohumu 142 13.07.2009 SİL GÜNCELLE AKTİF
Ayvalık ta, Mücella Yengemden Keşkek Tarifi 113 21.07.2009 SİL GÜNCELLE AKTİF
Büyükada İlmuhaberi 92 04.07.2009 SİL GÜNCELLE AKTİF
3 Karikatürle Günün Özeti 61 17.07.2009 SİL GÜNCELLE AKTİF
Çömlekte Kuzu Kebabının Hikayesi 58 22.07.2009 SİL GÜNCELLE AKTİF
Torik Gani, Çiroz Bedava! 14 05.07.2009 SİL GÜNCELLE AKTİF
Kriz Yok, ekonomi Tıkırında! 13 16.07.2009 SİL GÜNCELLE AKTİF
Birol Topaloğlu Büyükada da 6 22.07.2009 SİL GÜNCELLE AKTİF


NOT:Güncellediğiniz bloglarınız yeniden ONAY ekranına düşecektir


 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..