Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

05 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Yazarlarımıza davet!

Yazarlarımıza davet!
 

Milliyet Bloğa Kayıt olduğum tarih : 07.06.2007


Herhalde sizlere de gelmiştir bu davetiye.

Yazarlarımıza davet!

Sevgili yazarımız, 2006’nın Haziran ayında yayına aldığımız sitemizi bu süre içerisinde elimizden geldiğince geliştirmeye, yeniliklerle zenginleştirmeye çalıştık. Şimdi artık sitemizi baştan aşağı yenilemenin zamanı geldi. Blog yazar ve okurlarımıza hem daha şık, dinamik, kolay kullanılabilir ve zevkle ziyaret edecekleri bir site sunmak hem de internet dünyasındaki yenilikleri, uygulamaları üyelerimizle buluşturmak için karşınıza yepyeni bir Milliyet Blog ile çıkmayı istiyoruz. Gelin, yeni sitemizi hep beraber hayata geçirelim. Tasarımsal ve fonksiyonel anlamda aklınıza gelen her türlü öneriyi bizimle paylaşmanızı bekliyoruz. Uygulanmasının doğru, gerekli ve mümkün olduğuna inandığımız tüm önerilerinizi hayata geçirmeye gayret edeceğiz. mailto:blog@milliyet.com.tr?subject=Milliyet%20Blog%20i%E7in%20%F6nerilerinizi%20payla%FE%FDn adresinden bize ulaşabilirsiniz. Teşekkür ediyoruz Milliyet Blog

*********************************************

Önce davetiniz için çok teşekkür ederim...

Milliyet Bloğa Kayıt olduğum tarih : 07.06.2007

Gerçekten size samimiyetimle söylüyorum.. Şu anda TÜRKİYE'de

en iyi blog portalı + en demokratik blog portalı + en fazla üyesi olan portallardan biri

= Milliyet Blog' dur.

Elbetde benimde bazı üyeleriniz gibi sıkıntı ve şikayetlerim oldu ister istemez.. Hatta bunları muhtelif tarihlerde sizlere yazarak gündeme getirmiştim. Belki hatırlarsınız..! Sizin bu yapacağınız yeni formatda herhalde eski yazılarımız, yorumlarımız ve bilgilerimiz silinmiyecektir herhalde..? Benim şu anda aklıma gelen önerilerim özet olarak şu şekildedir...

1* Resim Galerisine konulan resimlerin (Genellikle bu resimler yazıların ekleri olduğu için) yazılar ile birlikte yayına çıkmaları gerekmektedir. Ancak bu işlem bugüne kadar çok çok aksamalar yarattı.. Örneğin yazının okunma adedi (100) olduğu halde, yazının eki resimler hala galeride onay bekliyordu.. Elbetde bu da yazının ve konunun önemini yok ediyordu..Özelliklede benim canımı sıkıp, moralimi bozuyordu..

2* Gerektiğinde yazı blog sayfasına ilgili yazar sayfanın formatını bozmayacak kapasitede (Örneğin : Max.100-Kb) resim yapıştırabilmeli özellikle belgesel yazılar için şart oluyor bazı zamnlarda.. Ancak bu resim veya resimler icabında yazının üstünde, altında veya aralarında olmalıdır gerektiğinde...

3* Blog yazarları arasındaki eşitsizliği ortadan kaldırabilmek için şu meşhur " GÜVENİLİR ÜYELİK " sisteminin tamamen ortadan kaldırılması benim düşünceme göre şarttır...

4* Ben siz editörlerimizede çok çok hak veriyorum.. Bu kadar çeşitli insan ile uğraşmanın zorluğunu..! Ancak yazılarımızın yayına çıkmasında hele hele son zamanlarda çok büyük haksızlıklar olmaktaydı.. Elbetde bunun sizlerde farkındasınız..! Benim önerim Güvenilir veya Güvenilmeyen yazarlara eşit mesafede olmak için yayınların belli bir saatde yayınlanma ilkesi kabul edilip, bütün yazarlara bu duyurulmalıdır.

* Örneğin günün belli saatleri * (Yazılar ve Yorumlar için)

Saat * 09.00 - 10.00 arası, Saat * 13.00 - 14.00 arası, Saat * 18.00 - 19.00 arası, Saat * 21.00 - 22.00 arası...

olmak üzere günde (4) defa periyodik olarak yayınlama zamanı tayin edilirse, hem yazarlar rahat ederler, hemde editörlerimiz rahat eder diye düşünürüm... Zira bu mevcut sistemde belliki eskisi gibi editör fazlalığının olmadığı kendini hissetiriyor. Çünkü bazı yazılar 7-8 saat geç yayına çıkabiliyor her nedense..(Güvenilmeyen üylerinki tabii ki) Güvenilir üye ise editör denetimsiz, onaysız günün 24- saatinde istediği zaman ve durumda kendi yazısını yayına çıkarabiliyor..Elbetde buda çok üyede üzüntü ve sıkıntı yaratıyor ister istemez.. Bundan dolayıda bir çok üye yazar ya eskisi gibi sıkça yazmıyor veya toptan küsüp gidiyor...Zaten şu anda yaklaşık (5000) gibi görünen üye sayısı gerçek aktif olarak 500-600 civarında....Bunu mutlaka cazip hale getirmeniz şart diye düşünüyorum "Milliyet Blog" yönetimi olarak..

5* Video sistemi sağlıklı çalışmıyor..! Ya tamamen bu bölüm kaldırılsın veya en aşağı (Max.100-Mb) video yükleme yapılsın..Fakat videolarda yazıların içinde konulara uygun olması şartı getirilsin...Bence Milliyet Blog bir "Facebook" değidir..! (Milliyet Blog ciddi bir kurumsal blogdur..!)

6* Yorum ve Mesaj kutularındaki "HARF KOTASI" (1000) den en aşağı (2000) harfe çıkartılsın..! Benim şu anda ÖNERİLERİM ve TAVSİYELERİM bunlardır.. (Daha sonra yeni bir düşünce gelirse aklıma size katkı olsun diye bildiririm..!) Ben sizleri ( "Milliyet Blog" yönetimi + Editörlerimizi + Bütün çalışanlarını) çok çok seviyorum..! :-)) Sizlere bu yeni projenizde bol bol şanslar ve başarılar dilerim..!

SEVGiLER ve SELAMLAR..

<ımg height="26" alt="" src="http://tbn0.google.com/images?q=tbn:QPMTCxSy_XC7OM:http://necipkoni.blogs.ie/images/NecipKoniLogo6.png" width="100">

<ımg height="50" alt="" src="http://e-imo.imo.org.tr/DosyaDizin/Resim/WebSayfa/Yayin/IMOLogo-SB-a.jpg" width="50" border="0">

**************************************************

Farkındayım ve biliyorum bazı arkadaşlarım bana kızacak ve öfkelenecek, fakat sanki bana göre işin gerçeğide bu olsa gerek diye bir an düşündüm ve klavyenin başına geçtim doğrusu... Neyse bana kızan arkadaşlarımdan özür diler , aflarına sığınırım... Canları sağolsun..!

Sevgiler, selamlar ve saygılar,

NECİP KÖNİ - ADANA / TR

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..