Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '09

 
Kategori
Blog
 

Yazarlık teklifi!

Yazarlık teklifi!
 

Merhabalar beyefendi .
Merhabaaa .
118’den aldım numaranızı, rahatsız etmiyorum ya?
Aaaa lütfen, buyurun .
Meşgul değilsiniz değil mi?
Yok yok az önce kapattım.
Tahmin etmiştim!
Nasıl yani ?
Son yazınızı yayına alma saatiniz 11:45 .
Nereden biliyorsunuz?
Uzun süredir takip ediyorum yazılarınızı!
Ve içlerinde dikkatimi çeken pek çok konu var.
Hangileri olduğunu söyleyin, hemen sileyim efendim!
İnanın isteyerek olmadı, bazen boş bulunup yazıyoruz işte, bida olmaz.

Nede olsa acemilik var!

Ne acemiliği beyefendi?
Ben başarılı buluyorum sizi.
Öyle miiiiii?
Evet, hele bir yazınızda müthiştiniz.
Köşeme almak istedim elim gitmedi.

Neden?

Helal etmezsiniz diye vazgeçtim :-)

Çok şakacısınız, hangisi?

Söylemem .

Ölümü gör!

Şımarırsınız!


Sahi, ben kiminle görüşüyorum efendim?

Tanırsınız, ben ......... gazetesi yazarıyım.

Öyle miii?

Oooo buyurun, yüreğinize sağlık!

Hoş geldiniz sayfama.

Telefondayım beyefendi!

Pardon, hooooş ge gel diniz telefonuma!

Şeyyy, çok heyecanlıyım!

İlk defa ünlü bir yazarla görüşüyorum da!

Yarın ofisime gelin, karşılıklı birer kahve içelim diyorum.

Konu nedir efendim?

Geldiğinizde görüşelim!!!


-İyi günleeeer .

Buyurun!

Beyefendiyle görüşecektimde.

Şu an yok, toplantıda, dışarı çıktı, bir hafta gelmez!

Ama beni bekliyordu!

Kimsiniz siz?

Blog yazarıyım.

Bir saniye haber vereyim!


Anaaa, ne çok oda var etrafta.

Birisini işinden edeceğim galiba, ama olsun .

Herkes kısmetini yer, doğru dürüst çalışsaydı!

Kimi iş bulamaz, kimiside kıymetini bilmez.

Şu karşı ki odayı isterim valla.

Meydanı tam cepheden görüyor.

Buradan ne haber çıkar beee ..

Mitingler, kavgalar, joplamalar hep bu meydanda .

Şakır şakır resim çeker, yayına veririm anında.


Bu kızında benden çok çekeceği var.

Günde kırk bardak çay içerim ben!


-Oooooo hoş geldiniz üstad.

Üstad mııı?

Tam yazar tipi varmış sizde yav.

Durun şöyle bir daha bakayım.

Saçlar uzun, gömlek cebinde deve resimli cigara!

Mükemmel!

Kemerinizde takılı olanlar nedir?

Dijital fotoğraf makinesi ve dinleme cihazı kılıfı!

Müthişsiniz!


Kabul ederseniz artık birlikte çalışacağız.

Bana uyar, eve metroyla beş dakika zaten!

Odam neresi olacak?

Oda mı?

Oda yok, oda yok.

Peki nasıl birlikte çalışacağız o zaman?

Yazılarınızı mail ile göndereceksiniz.

Ben aralarından gerekli gördüklerimi yayınlayacağım.

Nasıl yani?

Nasıl söylesem?

Örneğin, ben bildiriyorum kategorisinde yazdığınızı düşünün!

Düşündüm!

Ama aslında ben bildiriyor olacağım.

Yine anlamadım?


Kısacası benim dublörüm olacaksınız, ama biz buna asistanlık diyelim.

Sayenizde biraz soluklanırım belki!

Dayak sahneleri olursa peki, yani sakıncalı yazılar!

Yooook, dikkatli yazacaksınıııız!

Ben de gözden geçireceğim!

Zor iş, siz dikkatli yazsanız ?

Vaktim yok beyefendi!

Bizler sizin gibi değiliz , anamız ağlıyor valla.

Hergün çarşaf çarşaf yaz.

Bir de tv lerde açıkoturumlara katıl.

Anaaaam, anam!

Dün gece sabaha karşı yattım!


Siz de Ahmet Balcı bey gibi yapsanız peki?

Nasıl yani ?

Az satırlarla, çok şey anlatsanız?

Tarzım değil!

Teklifimi kabul ediyormusunuz, siz onu söyleyin?

Okey mi?

Bari kimliğim olacak mı peki ?

Basın kartı yani!!!!

blognot; Hoşgörülerinize sığınarak güldürükçü bir konu yazmaya çalıştım efendim .

Olmuş mu sahi ?




 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..