Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '19

 
Kategori
Deneme
 

Yazdıklarım Senin İçin

Şimdi yazacaklarım sadece seni ilgilendiriyor.
Bana kızıyorlar kendimi doldurup doldurup senin de benim gibi kendini bulman için söylediklerime. Belki sen çok mutlusun bunlar hiç aklına gelmeyecek kadar anlamsız.
ben seni zaman zaman mutsuz hissediyorum ve mutlu olabilmen için ahkam kesiyorum.
Senin hayatında her yaşadığın anda olanları paylaşmak istediğinde içini dökebileceğin birileri var.
Bunları bilmeden ben sana bolca yalnızlıktan bahsediyorum.
Sanki çok yalnızmışım gibi.
Her zaman aklıma gelmiyorsun inan. Benim de senin aklına gelmediğim gibi.

Her an her şeyi düşünemem ben, çok mutlu olduğun anda birden  üzülebilir misin?
Ya da en kalabalık yerlerde yalnız hissedebilir misin kendini?
Muhtemelen cevabın evet.
Bende sana tek başıma kaldığımda yazıyorum seninde öyle anların var ve kendini yalnız hissediyorsun.
Hayatınıza koyduğunuz güçlü duran yalnız olmadığınız kuralına uyacak olursanız ki bu imkansız, zaman zaman kendinizi mutsuz, üzgün, mutlu, hissiz, çaresiz, korkak, sevgi dolu ve heyecanlı hissetmeniz mümkün.
İşte tam da bunun için yazıyorum sana mutluluktan bahsediyorum sanki çok mutluymuşum gibi. Korkularımdan bahsetiyorum, sanki her an korkarak yaşarmış gibi. Tüm duyguları yaşıyorum senin gibi ama bir kaçından bahsediyorum.
Sen beğenmiyorsun bazen biliyorum ama ben sana senden bahsediyorum.
O yüzden her an bendesin; ben de sende...

Fakat şu andan itibaren ertelemek yok. Aklıma ne gelirse yazacağım. Bundan sonra benim için bütün her şey, keyif, gece, umut, yalnızlık, çocuklar, hayat, cesaret, doğa, iyilik, aşk, en kötü ruh halim, duygularım, hayallerim, bundan önce yaşadığım şimdi özlemini çektiğim, kıskanır hale geldiğim ya da tamamen unuttuğumu hatırlayıp şimdi resmini çizebileceğim kısa öyküler şiirler yazmak olacak. Bu hayattakilerin benim sözcüklerimle var olmayacağını düşünürsek ben kendimi kendi sözcüklerimle diri tutacağım...

 

 
Toplam blog
: 30
: 145
Kayıt tarihi
: 28.08.18
 
 

Bankacılık ve sigortacılık eğitimimi tamamladıktan sonra işletme üzerine lisans yaptım. Bankacılık ..