Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Yazdıklarımdan ben sorumlu değilim, tüm suç kalemin

Yazdıklarımdan ben sorumlu değilim, tüm suç kalemin
 

"Yazılanlardan ben sorumlu değilim, tüm suç kalemin"

Dağınık bir oda gibiyim.
Hiç bir şey olması gereken yerde değil.
Kapı aralığından görsen,
Gerisin geri kaçar mısın?
Yoksa;
Kaybolma pahasına da olsa içeri dalar mısın?

Dikkat!

Etrafta cam kırıkları var.
Parçalanmış düşlerden geriye kalan.

Çıtırdıları duysan,
Kulaklarını tıkar mısın?
Yoksa;
Yalın ayak yürümekten korkmaz mısın?

Türevin türevi kendisi ise;
Dağınık odayı görsen,
Sessizce kapıyı çekip çıkar mısın?
Yoksa;
Tekrar tekrar dağıtarak mı toplarsın?

Bir grup kelime toplanmış,
Ruhumun önüne kara çelenk dikmişler.
Müebbet hapisli kelimelerim için slogan çeker.

Dirençlerim kırılmış,
Bu ruh,
Kendini kalemin gidişatına bırakmış.
Ben etrafıma bakınıyorken çaresiz,
Bir el atıp beni bu kargaşadan çekip alır mısın? Yoksa;
Kalemimi kırar mısın?

Saygılarla
Lavinya Öz.

 
Toplam blog
: 80
: 1765
Kayıt tarihi
: 14.05.07
 
 

1975 ANKARA DOĞUMLUYUM, 15 YAŞIMDAN BERİ YAZARIM(yazmak fiilinin geniş zamanlı kullanımıyla) evli..