Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yazdım çünkü…

Yazdım çünkü…
 

Bazen sövmek için, bazen sövemediğim için yazdım.

Başka bir işi beceremediğim için, başka bir iş yapmak istemediğim için yazdım.

Parada pulda gözüm olmadığı için, sadece para kazanmak için yazdım.

Herkes duysun, kimseler görmesin diye yazdım.

Kendimi var edebilmek için, kendi mezarımı kazar gibi yazdım.

Doğruları yargılamak için yalanları yazdım.

Kelimelerim bitti sadece harfleri yazdım.

Korkularımı saklamak, acılarımı unutmak için yazdım.

Aşkı gördüm, kalemimi kırdım, kanımla yazdım.

Evvel zaman içinde kalbur zamanı yazdım.

Yarının düşleri içinde, geçmişin leşlerini yazdım.

Pirelerin saltanatına inat, yorganları yakmak için yazdım.

Yoruldum, usandım, sustum, yazdım.

 
Toplam blog
: 34
: 1630
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Merhaba, Yazmak kimimiz için kendini ifade etme biçimi, kimimiz için ekmek kapısı, kimimiz içinse öy..