Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Yazı hariç

Yazı hariç
 

Mucize buluş yazı.


Yazmasaydım unutacaktım, evet evet hepsini teker teker unutacaktım. Geçmişin ‘’ah’’ ‘’vah’’larıyla perdelenmiş geleceği. Sol yanımı parçalayan ihanetleri, karanlık odalarda yastığımı ıslatan göz yaşlarını yazmasam unutacaktım.

Unutacaktım, özenerek yazdığım tiyatro repliklerini, unutacaktım beni benden alan şarkıların müthiş imgeli sözlerini. Unutacaktım o çok sevdiğim gerilim filminin bende bıraktığı izleri. Unutacaktım. Evet evet unutacaktım, İlk kez salıncaktan düşen bir bebeğin ağlamaklı sesini

Evet yazmasaydım unutacaktım o ilk aşkların kursağımda bıraktığı hevesleri. Yazmasaydım unutacaktım buğuda pişmiş balıkla. boğazdaki rakı keyfimi . Unutacaktım yazmasaydım o hep gittiğimiz piknik alanındaki kedileri.

Papatya toplamayı, gelinciklerin yapraklarını rüzgara savurmayı Yazmasaydım unutacaktım. Unutacaktım komşu kadının küçük kızına savurduğu küfürleri.

Yazmasaydım unutacaktım düşman bellediğim adresleri. Yazdım ve yazdım içimi döktüm yirmi dokuz harfe, yirmi dokuz harfin oluşturduğu, seslere.kimine göre gevrek bana göre bayat ve sahte hecelere. Haziran da güneş erken doğarmış, ısıtırmış her yeri, hayatına girdiği hayatlara ışığıyla can verirmiş yazmasaydım unutacaktım. Unutacaktım yazmasaydım bu son deyipte içime çektiğim o uzun ince sigara dumanlarının. Unutacaktım belki de iyi ki yazmışım, geleceğe dair, hiçbir zaman olmayacağını bildiğim planlarımı. İyi ki yazmışımda kurtulmuşum içimi kemiren o günahları.

Yazmışımda unutmamışım bizim sokağın susam kokan anılarını. Bir köşeye yazmışımda unutmamışım borçlarımı belki öderim bir gün geri, yada siler unuturum nasıl olsa bir daha dönemez geri.

Hani silinen bir daha gidemez ya ne ileri ne de geri, belkide yazmak gerekli unutmamak için, gerekli. Çünkü hiçbir şey hayat kadar hayatta çırpınışlarımız kadar şaşırtıcı olamaz. Yazı hariç. Evet evet yazı hariç tek teselli yazı hariç.

Sıla Filiz Ez / 2009 Mudanya

 
Toplam blog
: 21
: 572
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

İşsiz spor spikeri, yayın ve yapımcısı. Ösym emekçisi, Kendi çalar kendi söyler, ayrıntıların ger..