Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yazı

Yazı
 

alıntıdır


Sekiz gündür bir şey yazmamışım. Yazmayı bırakın sayfama bile doğru dürüst girmemişim.

Şimdi bakıyorum, karşımda 'YENİ BLOG EKLE', öylece bakıyorum sadece. Ne ekleyeyim, ne yazayım?

Kafam öyle dolu ki, günlerim öyle harala gürele geçiyor ki, yaşarken yazmayı düşündüğüm bir dolu şeyi biraraya getirip de bir bütün yapamıyorum. Bu kadar yoğunluğun içinde Allah'tan Ahmet Ümit'in son romanını okumayı sürdürebiliyorum. Tek tesellim bu, okuyabiliyor olmak. Çünkü böyle durumlarda okumayı bile canım istemeyebiliyor.

Madem sayfam gözüme gözüme soktu 'YENİ BLOG EKLE'yi, ben de bu kadarcık yazayım bari dedim:)

Hiçbirini günlerdir okuyamadığım sevgili blog arkadaşlarıma SELÂM olsun diye... 

 
Toplam blog
: 314
: 1210
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Üsküdar İstanbul doğumluyum ve halen burada yaşıyorum. Okumak, yazmak ve seyahat etmeyi çok seviyor..