Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '14

 
Kategori
Eğitim
 

Yazık gençlerimize!

Yazık gençlerimize!
 

YAZIK GENÇLERİMİZE


Yaşadığımız topluma bakıp da bazı şeylere kim "off" çekmiyorki? Kimin içi acımıyor ki...

Mesela "eğitim" sistemimizi düşünelim;

Nasıl bir eğitim sistemimiz var böyle...

Yazık, en zor denklemlerin sorulup da "el altından" yanıtını alamayan öğrencilerimize...

Yazık, reel hayatta "hiç gerekmeyecek" konularla dolu kitapları, beyinlerine sığdırmaya  çalışan evlatlarımıza...

Yazık, eğitim sisteminin, "sürekli değişerek" eğitimden soğutulan çocuklarımıza...

Yazık, senelerdir "hakkıyla çalışıp", diplomasını almaya hak kazanmış ama boşta kalmış göz bebeklerimize...

Yazık, "kendi emeği" ile aldığı diplomalarla, kaldırımları arşınlayan yavrularmıza...

Yazık, senelerce okuyup eline diplomasını almış ama "gelecekten"  ümidi olmayan/olamayan bu günün gençliğine...

Yazık, bin bir güçlükle okutup, "işe giremedi" diyen ebeveynlerimize...

Yazık, "yüksek puanla değil yüksek tanıdıklarınla" işe girersin anlayışının hakim olduğu umutsuz öğrenci yığınlarına...

Yazık, bu sistem yüzünden depresyona girip, "sistemin vurgunlarına"...

Yazık, bunca uğraşın sonunda asgari ücrete tabii tutulup sadece "nefes" almasına izin verilen yarınlarımıza...

Yazık, böylesi verimli bir ülkede, üretim imkanı verilmediği için dışarıya kaçan "beyin göçüne"...

Yazık, eğitimin adına münhasır haliyle değilde sadece "maskeyle" sunulmasına...

Yazık, "özde değilde ezberci" eğitim alan ve üniversiteli olupda kendinden bi haber olan bu günün gençliğine...

Yazık, üniversiteli olup da, başını kaldırdıklarında "yumruğun indiği" başlara...

Yazık, bu sistemde "değirmen" misali öğütülen taze fidanlara...

Yazık, yazık, yazık...

 
Toplam blog
: 76
: 720
Kayıt tarihi
: 26.04.09
 
 

Kendi halinde, düşünmeyi/yazmayı seven  biriyim. En çok değer verdiğim konu ise herkesin bilinçli..