Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '18

 
Kategori
Futbol
 

Yazık Oluyor Taraftara, Yazık Oluyor Milli Servete

Yazık Oluyor Taraftara, Yazık Oluyor Milli Servete
 

Dün akşam Türkiye'de yine gündem yaratan bir maç izledik. Ben Galatasaray taraftarıyım, Lakin öncelikle futbolu çok seven,bir zamanlar amatör olarakta olsa oynamış ve geçmişte birçok kez iyi futbol oynayan seyredilesi rakiplerimizinde maçlarına gitmiş futbolseverim.

Öncelikle Ç.Rİzesporu ve Okan hocayı tebrik ederim. Fenerbahçeye karşı ne oynamaları gerektiğini  bilerek oynadılar ve sonunda haklı galibiyete ulaştılar. Fenerbahçe son bir kaç yıldır bildiğimiz F.Bahçe diyeceğim ama bence daha kötü durumda bu sezon. Oyun ve Neticeleri konuşmak Fenerbahçe açısından anlamsız.

Ama dün akşam bir Galatasaray taraftarı olarak değil de bir Türk vatandaşı olarak üzüldüm, sahada öyle umursamaz oyuncu sınıfı vardı ki, bir ara ayıp dedim vallahi ayıp, 1 sezon için aldıkları paraları burada tekrar etmenin anlamı da yok hak edip etmediklerini de, ama karakter konuşulur ,konuşulmalı, Rize'li oyuncular yürüyerek kaleye geliyor ,sağa sola dönüyor, pas alıyor veriyor, hele bir pozisyonda 10 mertelik alanda 3-4 kez  üçgen pas yaptılar bir tane ayak uzatan olmadı. Sadece benim önümden ne zaman gidecek gibi bakındılar. Ben izlerken hayretler içinde kaldım ve yüksek sesle  ayıpladım . Kendileri belki sahada farkında olamadılar ama izleyip utanç duymaları lazım.

Bu ülkenin parası bu kadar kolay hibe edilmemeli, geçmişten bugüne yapılan yanlışlar, rakibimde oynamasın bende oynamadan kenarda dursada olur diye, 3 kuruş etmeyen oyunculara dünyaları serenler bugünlerin sebebi ve sorumlularıdır.

Ancak işler kötü gidince her zaman haklıdırlar, suçlu futbolcudur, suçlu hocadır, suçlu medyadır. Asla kendileri değildir. Ve sıkışınca ilk bunlar atılır yem olarak, oda olmadı benden bu kadar diyerek çeker giderler. Hesap soran yok, kim soracak hesap, taraftar işte çıkar saatlerce küfreder biter, unutulur hersey.

Örneğin bir oyuncu adı hep gündemde Tarık ÇAMDAL ,Galatasaray sözleşme yapmış ve senelik bir rakama imza attırmış yangından mal kaçırarak, rakibinde oynamadı ya bende oynamasa da olur oynarsa da daha yüksek bedelle satarım mantığı işlenen bir transfer...Tuttu mu evet rakibinde oynatmadın tuttu, sana yaradımı hayır. Şimdi Tarık ve benzer durumda oyunculara git deniliyor neden? neden gitsin ki, adam zorla mı imza attı, adamı alırken taraftara bu para eder mi diye sordunuzmu şimdi taraftara yem ediyorsunuz , siz aldırdınız siz yok edin der gibi... ortada bir sözleşme var taraflar uzlaşırsa ne ala, uzlaşma olmazsa gerekleri yerine getirilir.

Ters açı yapalım Tarık ve benzer durumda oyuncular çok iyi oynadı ve sizden çok iyi teklif verdiler, sözleşmesininde bitmesine daha var ,ben gidiyorum derse onun dediği şartlarmı işler, yoksa benim oyuncumsun ben ne dersem o şart mı? tabiki klübün menfati burda devreye girer, öteki yandanda futbolcu kendi menfaatini devreye sokar. Doğrudur veya Yanlıştır diye yorum yapmak yerine kaçımız sözleşmeyi ve kendisine sunulanları almadan gideriz onu sorgulayalım.

Devletin mutlaka spor branşlarında yöneticilik yapanlara yaptırım getirmesi gerekiyor. Babalarının tekkesi gibi harcama yapıp sonra kaçmalarının yolu kapatılmalı...

Maalesef , herkes herşeyi kullanıyor, har vurup harman savuruyor. olan ise yağmur, çamur demeden maça gelen, gelmese de bırakın Türkiyeyi , dünyanın bir ucundan takip eden, yayıncı kuruluşlara para ödeyen , karşılığında hiçbir şey almayan biz Taraftara oluyor. Yazık ediyorsunuz..AYIPTIR...

 
Toplam blog
: 39
: 115
Kayıt tarihi
: 06.09.18
 
 

Gümrükleme hizmeti veren özel şirketin ith.müş.temsilciliğini yapıyorum, mesai dışında vaktimi ai..