Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '06

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Yazıklar olsun! Bu mu annelik?

Yazıklar olsun! Bu mu annelik?
 

Uzun zamandır yazamıyordum ne çok özlemişim yazmayı yazı yazdığım zaman ruhumun dinlendiğini hissediyorum... Ama isterdim ki güzel şeyler yazayım her okuyan zevkle okusun ben de zevkle neşeli bir şekilde yazıyım... Ama maalesef bu konuya duyarsız kalamayacağım...

Bugün eşimle haberleri izlerken şok olduk tüylerim ürperdi böyle vahşet olamaz eşimle donduk kaldık... Yazık çok yazık... Her kadın doğum yapabilir ama her kadın anne olamaz diyerek başlamak istiyorum... İnsan öz çocuğuna öz olmasını at bir kenara bir insan evladı bunu düşmanına yapmaz 17 aylık bir çocuğa tecavüz etmek ne demek ne bu şiddet bu insanlık dışı ya... Ben bu yaratıklara diyecek birşey bulamıyorum... Bu yaratıklar neden çocuk doğururlar hiç anlamıyorum...

Benimde var evladım henüz 2,5 aylık. Babası ve ben onu koklamaya ona dokunmaya kıyamıyoruz ona kitaplar okuyoruz onunla konuşuyoruz tek amacımız bu ülkeye iyi bir insan yetiştirmek... Hırsızlık yapan, uyuşturucu kullanan çocukları, çeşitli maddeler çeken sokak çocuğu diye nitelendirdiğimiz çocukların biraz da suçlusu bizler değil miyiz? O bebek bir yuvaya verilecek belki gülmeyi bilmeyecek belki de sevmeyi... Kimse ona anne sevgisi veremeyecek annesi dahil... O yarın büyüdüğünde kime hesap soracak onun gerçek bir yuvası olmayacak... Çok yazık...

Doğurmak anne olmak demek değildir... Annelik sorumluluk ister, özveri ister, annelik çaba ister... İnşallah bu son olur...

 
Toplam blog
: 24
: 1028
Kayıt tarihi
: 20.09.06
 
 

1984 Ankara doğumluyum. Gazi üniversitesi matbaa bölümünde okurken evlendim. Okulu bıraktım, eşimin ..