Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '09

 
Kategori
Haber
 

Yazıklar olsun

Yazıklar olsun
 

Yuh olsun, yazıklar olsun demekten başka bir şey düşünemiyorum. Ancak bu kadar olur. Kim kime benzetiliyor anlamış değilim. Kızgın mıyım? Evet çok kızgınım. Şuraya bakar mısınız? Şovmen Kılıçdaroğlu Hz. Ömer’e (r.a) benzetildi. Aslına bakarsanız bu CHP zihniyetine çok görmüyorum ama ayıptır günahtır.

Hatırlarsınız 2002 seçimlerinde CHP’den aday olan ilahiyatçı Yaşar Nuri Bay Baykal’ın bütün seçim çalışmalarında Bay Baykal’ı “peygamber gibi adam” deyip peygambere benzetmesini. Bugünde şovmen Kılıçdaroğlu’nu Hz. Ömer’e (r.a) benzetiyorlar. Benzeten kim? CHP’li imam aday. Yazıklar olsun sana, yuh olsun. İslam devletinin lideri, halifesi, dünyaya adaleti ile ün salmış, cennet ile müjdelenmiş bir insanı sen nasıl şovmen Kılıçdaroğlu’na benzetebilirsin? Korkarım ki yarın başka benzetmelerle ortaya çıkarlar bunlar. Aklıma geldikçe çıldırır gibi oluyorum ama yazmaya da elim varmıyor. Haşaaaa. Sen kimsin ki Hz. Ömer’e (r.a) benzetileceksin. Sen Hz. Ömer’in (r.a) ayağının bastığı toz taneciği olabilir misin? (Ben de dahil).

Aslında ben bu CHP’li zihniyete çok görmüyorum bu tür olguları. İşlerine geldimi millet, hak ve adalet işlerine, gelmedimi “aman irtica deyip” ortalığı gererler. Yazıklar olsun hem de binerce kez.

Yarın kalkıp İstanbul’u da biz fethettik derlerse sakın şaşırmayın. Çünkü bunların kafa yapısı bu.

Allah’tan başka birileri bu sözleri yapmıyor. Bakın o zaman nasıl hop oturup hop kalkarlardı.”laiklik elden gidiyor, irtica hortladı, Türkiye’ye İslam geliyor” diye yaygara koparırlardı. Bundan da emin olun.

 
Toplam blog
: 31
: 876
Kayıt tarihi
: 17.11.07
 
 

1975 Samsun doğumluyum. İlk orta ve liseyi Samsun'da okudum. İleri düşüncedeki tüm fikir değerlerine..