Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '13

 
Kategori
Deneme
 

Yazılamayan mektuplar

Yazılamayan mektuplar
 

Rahşan Düren 2013 Darks Koleksiyonu


Bazen bir tablonun içinde hayale dalıp kaybolmaktır yazmak. Ressam ve Dr Rahşan Düren'in 2013 koleksiyonundan Darks 4 adlı tablosunda pencere önünde masa başında kayboldum ve hikayesini  paylaşmak istedim ilk yazımda. Sevgilerimle...

Herşey, heryer, herkes sebep olabilrdi benim için yazmaya; o hariç...

En çok anlatmak istediğime lal olmuştu kalemim...

Yazmak için bir yere ait olmayacaksın kimseye teslim olmayacaksın demişti üstad.

Acınası bir teslimiyet değildi benimkisi, suya sırt üstü uzanıp denizi dinlemek gibi hafif. Kuyruğunu savurmasına hafif bir esintinin yettiği  uçurtmaydım artık, rüzgarım olmuştu,onun olmuştum.. Ve keşfedilecek, anlatılacak, aktarılacak çok şey vardı da ; ona, onu anlatmak zordu...Tarifi sırdı onun..

Odam günbatımının kızıl alacasını karşılarken ; 'günaydın, merhaba' diye başlayan mektuplar çoktan çöp olmuştu... Sana seni anlatmak, sana beni, sevgimi anlatmak... Lal olmuştu kalemim kağıdım, kızıl alacası teslim olmuştum sana... 

 

 

 
Toplam blog
: 5
: 165
Kayıt tarihi
: 25.10.13
 
 

Çoktan seçmeli katagorilerde hep diğer seçeneğini seçen, en çok abla, hep sevilen kuzen, mavi ekr..