Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

04 Ekim '06

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Yazılarımı kimse silmedi!...

Yazılarımı kimse silmedi!...
 

Dun es, dost, arkadas arayip soruyor... Ben diyeyim 100, siz deyin 200 e-mektup, 20-30 telefon!

-Ne oldu yazilarina?
-Sildiler mi?
-Birseyden mi korktun?
Vallahi ve billahi yazilarimi silmediler...
Birseyden de korkmadim...
(Kirk yilda bir boburlendik yaziyoruz. Durun hele!...)
Butun yazilarim duruyor...
Biraz uzerlerinde oynayayim, dedim...
Fotografsizlara fotograf bulayim, cirkin fotograflari daha goz alici olanlarla degistireyim!...
Olmadi... Beceremedik...
Hic olmazsa, diye dusundum, yazilarimi degisik gruplar da toplasam?
Onu da yapamadim...
Acemiyiz...
Kirkindan sonra Internetle ugrasani da tenesir mi paklar?
Uzun sozun kisasi; hem kendimize, hem de bu sayfalari duzenleyenlere bir suru is actik...
Ayni yazilari tekrar tekrar ekranda gorduklerinde;
"Ne yapiyor bu adam? Isi gucu de mi yok?" diyorlardir.
Vallahi; isin dogrusunu soylerler. Ne is var, ne de guc!...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..