Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '21

 
Kategori
Blog
 

Yazılarımı Okusunlar Diye

MB’de beni tanımışlar artık. Şükür sevenim var, sevmeyenim, hatta dövenim. Yediğim naneler konusunda oldukça dürüstüm. Takma bir ad takıyorum işime bakıyorum. Gizliyim gizemliyim bazen kendim bile kendimi bulamıyorum.

Toplantılara bir gün Ahmet bir gün Mehmet olarak katılıyor durum anlaşılınca da atılıyorum. Kerim Korkut etiketi altında büyük saygı görüyorum, hazret milliyetten daha meşhur.

Reddedilen yazılarım için editöre teşekkür ediyorum, beni korumak için yapıyor. Reddedilen yazılarım onur madalyam. Ömrümün sonunda kitap yapıp onların yüzünden hapse girmeyi düşünüyorum.

Başkalarının yazılarını okumayı sevmiyorum sadece kendi yazılarımı, kendimi çok beğeniyorum. Lakin işte okuyucu bulmak zor. Dalavere tamam da icraatta dürüstüm kelime kelime okuyorum, MB yazarlarının yazılarını en iyi ben okuyorum. Lakin yorum nanay, yorum yaparken yoruluyorum.

12 senedir MB’de bi tane dostum arkadaşım olmadı. Zaten dışarıda da yok ya. Mezara yalnız gideceğim. Benimki de laf yanımıza birisini mi katsınlar.

Yazılarımı okutmak için taklalar atıyorum kılıktan kılığa giriyorum onur gurur hak getire.

Benim gibi eli yüzü düzgün olmayanlar zaten okumuyor, düzgün olanlar da beni okumuyor, okundu sansınlar diye yazılarımı tıklamaktan parmaklarıma inme indi. İnsan hiç değilse bu duruma üzülür ayıp ya!

Bir yazıma karşı üç hatta beş yazısını okuyorum yine gelmiyor. Çölde kısmetsiz Araba döndüm. Zati ezelden böyleydi. Düğünümde bir kişi bile yoktu ayıp olmasın diye parayla sokaktan çocukları toplayıp getirmiştim.

Bu dünyada sevilmedim öbür dünya meçhul ama karıncaların solucanların çok seveceğine eminim.

Kantarın topuzunu kaçırdım inşallah editör çöpe atmaz, onca emek veriyoruz “ RED” En çok beni seviyor en kolay benim yazılarımı reddediyor, sebep bile göstermeden.

Bu yazıyı da belki okunma sayıma katkısı olur diye yazıyorum.

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..