Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Yazılası an

Yazılası an
 

Yazmak dedim ya içinden

Kalemin seni çağırdı sayfalara

Döküldü boynu bükük cümlelere

Nabzı atmaz oldu sözlerin

Bir gelişinle yeniden diriliştir sessizliğin

Damarlarına kadar işlensin özünden

Kaleminden  okunsun süslü kokuları

Bir tadımlık kalmasın dudaklarında

Bir nefeslik kalmasın gözlerinde

Yinelen vecizelere sar iklimlerini

Rüzgar getirsin senin kokularını

Savursun dört yanıma

Kanatlanayım uçabildiğim kadar

Senin ruhunda sevdiğim

Ne gecem ol benim ne de gündüzüm

Sen benim vazgeçilmezim ol sevdiğim

Dua dua yalvarışım sanadır  benim

Gözyaşlarımla besledim sensizliği

Sesli suskutu giyimdim damarlarında

 

 

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..