Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

Yazılmamış Bloga Yorum

Yazılmamış Bloga Yorum
 

Terörle Mücadele Çalışması, no:1
Yazılmamış bloga yorum mu olurmuş demeyin. Doğmamış çocuğa don biçiliyorsa, dereleri görmeden paçalar sıvanıyorsa, basılmamış kitaba baskın yapılıyorsa yazılmamış bloga da yorum bal gibi olur. Gündem baş döndürücü bir hızla değişiyorken ne yazacağımı şaşırıp hiçbir şey yazamıyorum. İyisimi dönüşümün şerefine dönüş yazısı yazayım dedim.

İyi de dönüş yazısını yazdın zaten, okuduk, üstüne bir de yorum yaptık” derseniz bunun zaten o yazının devamı olduğunu hususiyetle ifade ederim. Hatta madem ki böyle bir başlık attık bu blog henüz yazılmamış bir bloguma yazılmış yorumdur diyelim :)

Dönmek, dönebilmek zor bir işmiş. Tabi fırıldak gibi dönebilen tonlarca insan varken bizim yaptığımız 3-5 derecelik dönüşün pek bir ehemmiyeti de yok ya. Bünye alışık olmayınca birkaç derecelik dönüş bile acayip sarsabiliyor insanı.(Bu sarsılma döndüğünüz istikamete göre olumlu da olabiliyor, olumsuz da)..

Şimdi dönmek deyince biraz geçmişe bakıp bugünü değerlendirmek gerekiyor sanırım. Daha doğrusu benimle ilgili kafalarda oluşan soru işaretlerini bertaraf edecek birkaç satırı ilaç niyetine yazmak gerekiyor.

Bazı arkadaşlar benim son zamanlardaki yazılarımda serdettiğim fikirlerime şaşırarak benim bir yerden bir yere döndüğüm zehabına kapılmışlar. Bir kere o arkadaşlar müsterih olsunlar. Bir yerden bir yere dönmüşlüğüm yok. Ancak hayatımda değişen şeyler var.

Bu değişim yeni değil. Blog yazmaya başladığım tarihte de var olan bir değişim bu. Tabi evvelinde ben gerek siyasi gerekse manevi hususlarda pek fikir belirtmezdim. Bunun en önemli sebeplerinden birisi insan ilişkilerinde siyasetin ve dini inançların ikinci planda kalması gerektiğine inancımdı. Bu inancımda halen bir değişiklik olmuş değildir. Ancak zaman zaman gelişen olaylar neticesinde bazı fikirlere istinaden bir şeyler yazmak da gerekebiliyor.

Şöyle bir notu da burada belirtmekte fayda var. İnsan hayatı boyunca çeşitli aşamalardan geçerek olgunlaşır. Bu olgunlaşma sürecinde fikirlerinde ve hayat tarzında çeşitli değişikliklerin olması kaçınılmazdır. Ben hiç değişmem diyen yalan söyler. İnsan değişir. Değişmek zorundadır. Değişmem diyenler “ot geldik ot gidiyoruz” diyen kendini bilmezlerden başkası değildir. O da bakış açılarından kaynaklanan bir patolojidir (Daha fena örnekler de geldi aklıma ama yazmaktan imtina ettim:)))

İşte benim de fikirlerimde ve inançlarımda blog yazmaya başladığım dönemlere tekabül eden ufak değişiklikler oldu diyebilirim. Babamın ölümünden sonra hayatı sorgulamaya başladım. Hayatın içerisinde insanın ne olduğunu, ne işe yaradığını, nereden gelip nereye gittiğini sorguladım. Bulduğum cevaplar istikametinde de kendime yeni bir yol çizdim. Onun izleri de zaten yazılarımda zaman zaman zuhur etmektedir.

Konu nereden nereye geldi birden. Dönüşümü yazacaktım ama bu anlamdaki dönüşümümü değil. Yazmaya ara verip sonra geri gelişimi yazayım diyordum. Özellikle zevce hazretleri tarafından tarafıma uygulanan sistematik baskıyı, analitik kışkırtmayı, psikolojik sıkıştırmayı, sosyolojik provakasyonu, antropolojik atraksiyonu, kontrapiye matraksiyonu anlatacaktım.

Bana ayrılan sürenin sonuna gelişimizden mütevellit ZTÖ (zevce hazretleri terör örgütü) ile ilgili önemli ayrıntıları bir sonraki yazıya bırakıyorum.

Tabi yazılmamış bloguma ZTÖ tarafından baskın yapılmazsa!

Not: Bu konu yazı serisi halinde neşredilecektir(Alt başlıktan belli). Yani bunu okudunuz artık diğerlerini de okumak zorundasınız, yoksa konu bütünlüğü kalmaz. Şinasi sen de!

Sevgi,hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

İstanbul / 2 Nisan2011

Terörle Mücadele Çalışması, no:1 Yazılmamış Bloga Yorum

Terörle Mücadele Çalışması, no:2 Yazılmış Bloga Baskın

Terörle Mücadele Çalışması, no:2 Darbeye Teşebbüs

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..