Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

Yazılmış Bloga Baskın

Yazılmış Bloga Baskın
 

Not: Silah zararlıdır!!


Terörle Mücadele Çalışması, no:2
Valla sizi bilmem ama bizim evde terör denildi mi akan sular durur, hatta donar. Akan su yoksa ki genelde çeşmelerimiz kapalı durur, o zaman da evin havasında yanık kokusu olur. Bana sorsanız ben yanık dondurmayı tercih ederdim…

Yazıya giriş paragrafından sonra isteyen “hönk” diyebilir, isteyen “oha falan” olabilir. Bu girişe müstehaktır bu. Böyle yazı girişi mi olur allasen. Kalemi her eline alan yazı yazarsa olacağı bu işte! Geçen yazıda yarım kalan konuya giriş yapmak isterken yüzüme gözüme bulaştırdım..

Tabi konu netameli olunca daha yazmadan feleğim şaşıyor. Bir de yazdıktan sonra neler olacak kimbilir. Malum-u aliniz konumuz Zevce Hazretleri terör örgütü(ZTÖ). Konumuz ve konuğumuz ağır olunca ben açıkçası bu blog daha yazılmadan bilgisayarım basılacak, dokümanlarıma el konulacak, şarkılarım silinecek, çaktırmadan dosya diplerine koyduğum ayıp videolar uçup gidecek diye korkuyorum. Hadi hepsi neyse de ayıp videolarıma bir şey olursa ne yaparım ben.

Evet onlar yazılardan, şarkılardan, klasörlerden, dosyalardan filan daha önemli benim için. Bilgisayarım da dahil olmak üzere her şeyimi alsın ama onlara dokunmasın isterim. Tabi ZTÖ bastıktan sonra bu isteklerime ne derece cevap verir bilinmez. Cevap vermeyeceğini şiddetle tahmin ediyorum. Şiddetle tahmin etmek de ne demek şimdi diye merak ettiniz değil mi?

Efendim mevzuu ayıp videolar olunca ZTÖ az önce bahsini ettiğim masum isteğimi kabul edecek değil haliyle. Kabul etmediği gibi o anda elinde ne varsa –genelde bu ansiklopedi kalınlığında kitap oluyor- başıma indirecek. Yani isteğime olumlu cevap vermediği gibi şiddet uygulamış olacak. İşte ben de bunu tahmin ettim az önce.(bkz üst paragraf sondan ikinci cümle:))

Meraklısı için ayıplı videolarımdan birinin linkini vermek istiyorum nasipse.
Yazı bitene kadar sağ kalırsam bunu yapacağım. Bakın sizler için katlanmadığım eziyet, çekmediğim çile yok. Varsa söyleyin onu da çekeyim. O derece yani.

Neyse konuyu dağıtmayalım (Tamam Şinasi. Acele etme linki vereceğiz dedik, yazının sonunu bekle lütfen, öyle hemen sayfanın sonuna bakma, linki cümle içine şifreledim:)).. Dönüşümün esas sebeplerine hala gelebilmiş değilim. Yazmadığım dönem içerisinde belli ki yazma yeteneğimde körelme olmuş. Körebe oynuyor gibiyiz.

Efendim işte ben yazma eylemlerime uzun soluklu bir mola verince evde matem havası zuhur etti. Bir durgunluk, bir suskunluk, bir karamsarlık, bir ümitsizlik aldı başını gitti. Televizyonun sesini açtım kar etmedi, radyoyo bangırdattım yemedi, mp3 playerden zangırdattım banamısın demedi. Ne ettimse bu meşum hava gitmedi. Yahu bu nedir böyle dedim. Araştırdım.

Tabi araştırmalarım netice verdi. İlkin zorlandım ama sonrasında olaya vakıf oldum. ZTÖ’nün sulandırma, bulandırma, kıllandırma faaliyetleriymiş bütün bunlar. Benden habersiz tütsüler yakmış, kara büyüler yapmış. Daha teknolojik şeyler de yapmış tabi. Mesela duvarlara ses emici bir malzeme sürmüş, sesleri o yüzden boğuk boğuk duyuyormuşum.

Tabi eylemleri sadece salonda ve oturma odasında değil mutfakta da devam etmiş. Yemeklerin içine keçi tuzu katmış ki tansiyonum fırlasın. Tabi keçi tuzunu yiyince inadımın aratacağını hesap edememiş. O da istihbarat zafiyeti olarak kabul edilebilir bir hata tabi :)

Daha çok var da yerimiz bitti. Artık bu satırlardan sonra parmaklarım kırılmaz, başıma ansiklopedi inmez, yüzüm kezzap ile dağlanmazsa devamını da yazarım. Amma dolmuşum be!!

Not:
Şinasi biliyorum heyecan ve sabırsızlıkla vereceğim linki bekledin. Ancak şu an durumlar karışık. Ayıplı videolarımın linkini bir dahaki sefere vereceğim. Nedenini sorma. Anlatamam :)

Not: Ümit abi bu blogumuzda da hiçbir şey anlatmamanın en derin sevinci ve en şerir coşkusu içindeyiz. :)

Not: Zırt pırt elektrik kesildi, blogu yayına verirken oldukça zorlandım. ZTÖ eylemlerinden biri mi bilmem!

Sevgi,hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

İstanbul / 3 Nisan2011

Terörle Mücadele Çalışması, no:1 Yazılmamış Bloga Yorum

Terörle Mücadele Çalışması, no:2 Yazılmış Bloga Baskın

Terörle Mücadele Çalışması, no:2 Darbeye Teşebbüs

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..