Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Yazım hatalarım ve ben

Yazım hatalarım ve ben
 

Bugüne kadar oniki blog yazmışım burda. Yayınlandıktan sonra fakettiğim bir çok hata var yazılarımda. Özellikle yazım kurallarını hiçe saymışım çalakalem yazarken. Görüntülenme sayısına bakıyorum, hiç kimseden "Sincap kardeşim, bu ne iş de'lar da'lar ömrüne bereket hepsi hatalı" diyen bir kişi yok.

Görüyorsunuz işte yalnız görüntülenmişim. Üstelik kısa zamana göre görüntülenme sayısı da yüksek sayılır. Bakılmış, ama okunmamışım. (Mayıs'ta başladım yazmaya, birinci yazımın Ocak olduğuna bakmayın. Ocak'ta yazdığım yazı yayınlanmadı. Mayıstaki ikinci yazımla birlikte girdi blog sayfalarına)...

Bunun için kendime bir çuvaldız batırmaya karar verdim. Bundan sonra kendim için bile olsa yazdığım yazıları gözden geçirmeden "gönder" butonuna basmak yok.

Görüntülenme sayım o kadar önemli değil. Yazım hatalarımdan kendim rahatsız oldum. Duyurulur. Gözünüze çarpsın çarpmasın özür dilerim herkesten.

Bu kadar yeter. Kırdığım cevizleri bu kadar ortalığa dökmek yeter. Gidip bir ceviz ağacına tünemeli şimdi. Gelen geçen yolculara bir ceviz atmalı yukardan. Yoksa şairin dediği gibi Gülhane Parkı'nda kimsenin farkına varmadan yaşayıp gitmeli mi?

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 38
: 1200
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

Belki de yazacak çok şeyim olmadığından üye olup sonra bıraktığım bu blog sevdasına yeniden başla..